Black shoes in the rain...

2008.09.15. 19:00

A mai napom egész jó volt, annak ellenére hogy 7 órám ovlt és egész nap esett az eső.. :D Engem valahogy nem tudott lehangolni. :D
 Első óránk angol volt ahol egy tök jo számot hallgattunk,de senkinek nem tetszett, én meg fostam bevallani hogy nekem igen is tetszik..
Itt is van.. Utube on több mint 2 millioan lesték meg szal ez is cska azt bizonyítja hogy annyira nem xar.. :D
 
Angol után jött 2 óra a "Főurinával" (2.0) De annak ellenére hogy el akarom szidni a mai teljesítménye teljesen ok volt, senkit enm utált, nem szolt be, tök normálissan tudtunk vele "tanulni"
Tesi:
 Futkerásztun.. MIvel kint esett az eső ezért a teremben futottunk le 36 kört.. ..vagyis annyit kellett volna, de én 39 et mentem, mert a végén ne lehetett már sétálni, pedig azt terveztem hogy miután megvan a 36 akkor sétálok, erre nem lehetett.. :@
Fizikán előadást tartottam amit kotlósné egy 5 el honorált, nagy meglepetésemre.. :O Azt hittem hogy csak egy piri pontot ad, de 5 ös lett a vége.. (..pedig sztem igen xar volt az előadás.. )
Még 2 közgázt kellett elviselnünk, aztán go haza. Közgázon nem volt semmi izgi.. csak irtunk, és mostanában Garcia is tök normális tud lenni.. ..na meg mostanában tud tanítani.. ..talán elvégzett nyáron egy "hogy legyünk jó tanárok" gyorstalpalót.. :D

Suli után hazajöttem, ettem, ittam, (jöttem, nyertem, csibét ettem.. :D )  kicsit filmeztem és punyadtam majd át dzsaltam Cinkyhez ahol 1-2 órán keresztül scaneltünk.. :D
Közbe dumáltunk, meg ilyenek, mindegyikünk mesélt, szal elvoltunk.
Majd hazajöttem, és most itt pihengetek.. :D
Sztem ezzel a lendülettel felkelek és megyek egy hajmosásra a fürdőbe, de lehet h akkor már mindjárt lezuhanyzom.. :D
Utánna meg lightos vacsi, azt sztem heti hetes azt go aludni.. :D
Tanulás megint holnapra marad, mert hát ugye a heti hetes nem várhat.. :D 

off
ja és jelentem h a fekete bőr NY tornacipőm vizálló! (nem ugy mint a fehér.. :@ ) 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr901989185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.09.15. 20:26:18

Nem tudom, miért vagy ennyire meglepődve a fizikán, tavaly is 5-öst kapott, aki tartott előadást. Találd ki, ki felelt jogon: Szilágyi, ráadásul önként és dalolva :D Tök jól eldumáltunk az órákon, kicsit eltávolodtunk a tananyagtól, de sebaj. Még hamarabb be is fejezte az órát. Az meg egy másik dolog, hogy még 5-10 percig üldögéltünk a teremben :D
süti beállítások módosítása