Google Chorome

2008.09.09. 15:42

Ez is érdekes..
Nem tudom ti mennyire vagytok finnyáak böngésző téren, de nekem nem mindegy h milyet használok.
Az explorer, lassu, fos, nem személyreszabható, ronda..
Az opera túl bonyi, tul sok mindent tud, és emiatt komplikált..
A netscape jol néz ki de nem szerettem a használatát..
A safari nagyiknak való, mert tök egyszerű, de a shortcutokat nem ismeri.. ..nagyon üres a kezelőfelület..
A firefox volt eddig a legjobb. Egyszerűen kezelhető, mégis testreszabható, gyors, és tetszetős..

Most a google úgy gondolta hogy vazze! És kidobott a piacra egy 0.2 es verziószámú böngészőt, a Google Chrome-ot, ami már szinte most veri az összeset, pl a firefoxot is.. ..ugy hogy a fire fox már 3.0 és full verzió, a chrome meg csak 0.2 béta.. :D

Én elöször torrent oldalon láttam, szavazáson, de ott még nem vett rá a lélek h leszedjem.. :D de ma láttam Yummie-n is és picit utánnalestem, meg elolvastam a kommenteket, és gondoltma leszedem.
A design egyszerű, letisztult, könnyen kezelhető, de mégis testreszabható, sok bővítmény még nincs hozzá, de a 2-3 napos rls után és még sztem simán belefér..
Gyorsaságra naggggggggyon durva, sztem a firefoxot, és a safarit is simán veri.. :D
A telepítője kemény 446kb volt, szal picit meg is lepődtem, de nagyon pozítívan csalódtam benne.. :D
Még picit nézelődök benne, de addig is: szerintem aki teheti szedje le, ha csak egy próbára is.. 

-update-
Eddig az összes iwiw-es képet megtudtam vele lesni fagyás és gond nélkül.. 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr981989171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása