Lelki vagy nem lelki?

2008.09.08. 21:06

Most nem is tudom hogy szomorú vagyok e vagy sem..?
Beszéltem ma is NIkivel hogy mikor találkozunk, és megint arra jutottunk hogy valszeg jövő hét.. ..kb ez van minden héten, h megbeszéljük hogy majd legközelebb találkozunk.
Úgy érzem egyikünk se veszi elég komolyan a másikat, és talán pont ezért nem lesz ebből soha semmi..
Mondjuk nem tudom hogy ez valaha is úgy nézett e ki h lesz belőle valami.
Balcsin is jol elvoltunk, de azért szte mind2-en tudatában voltunk annak hogy neki van barátja.
A másik meg az hogy Nkit se nagyon tudom komolyan venni, mert mondja, mondja h milyen xar a Lórival (barátja), de közbe mégis vele van, tudva h közbe én is itt (lehetnék)/(lehettem volna)
Nade..
Ez nem szennylap, hanem az én kis blogom, szóval ne tálaljuk ki mindenki magánéletét, arra ott a storry.. meg a mónika show.. :D

Ma i "jó" napom volt.. :D
A "kedvenc" tnaárnőnkel is volt óránk: Bíderné!
Szerintem ő az a tanár akit eddig a legjobban rühel az osztály.. :D Pedig azért ehhez dolgozni kell ám.. :D
Azt se gondoltuk volna hogy Sly tanárnőt viszasírjuk.. legalábis én nem gondoltma volna h pont a Szilágyinka fog hiányozni.. ..na meg persze nekem is.. :D

Ma elhagytuk Andival a kabátunkat.. ..aztn meglett..

Meg ma van Adri névnapja, szal BOLDOG NÉVNAPOT ADRI!!!!

Hirtelen nem tudok többet hozzáfűzni.. :S
Mostanság kevesebb post születik mint a nyáriszünetben, amit nagyon sajnálok, dde azért igyexem naponta irni, hogy mi is történt velem.
Napközbe alapból nem tudok irni, info órákon, meg nincs ihlet.. :S :D Szal csak itthon irok mindig.. ..de tlaán igy jobb is.. jobban össze tudom szedni a gondolataim.

Ma beszéltem mind2 nővéremmel és jönnek a hétvégén. Már pénteken. Ami naggyon jo emrt már naggggyon hiányoltam őket, de pont emiatt valszeg nem megyek hullámozni se, vagy tlaán lecsábítom őket. Mindenesetre Erikáékhoz semmi esetre se tudok menni.. :S
Pedig 3 csajjal lettem volna.. :X
De jön Niki is (ő most a másik nővérem Niki) és őt mrá kb éve nem láttam, szal neki most kijár a figyelem.. :D
Megyünk amjd billiárdozni, és már alig várom h lássam.. :D
Naggggggyon várom :D

Ma nyomtma egy kis Sparta traininget, és ma már meg is tudtam mozdulni utánna.. :D A kajálásra megint odafigylek, szal napi 3 étkezés, sok folyadékbevitel, lehetőleg keveés cukorral, és sok vitaminnal, ami kb egyet jelent a tejjel.. :D Szal sok kakaó, meg barnakenyr.. :D
Most emgyek pihizni, mert ez a mai nap lefárasztott.. :D
bye all!
Éljenek a csajok! Kezeket a papLANfölé!
jo8!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr261989169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása