Ezek a spártaiak...

2008.09.07. 21:40

Hát nem tom h ők hogy birták de nem csodálom h a Tajgetoszrol ugráltak..
Tegnap ugye weinie bemutatta hogy kemény, és hogy én vagyok istencsászár stb.. mert megtudtam csinálni a 3 sorozat gyakorlatot.. :D
A reggel úgy indult h felkletem és majdnem körbefostam magam, mert se jobbra, se balra, se semerre.. :D
Egész nap cihelődtem magammal hogy most akkor hogy is kéne forgolódnom hogy ne fájjon.. :D
Mugy olyan izmaim is fájnak, amikről eddig nem is tudtam.. pl tudtátok ti h az embernek a honaljában is lehet izomláza..? :D
Na de én keméyn vagyok, gondolta hogy estére csillapodik a dolog, majd most megint megcsinálom és no para..
Természetesen az 1. fekvőtámasznál éreztem h leszakad a honaljam..
Gondoltma ha ez nem akkor felülés.. :D Hát konkrétan a pöcsöm szét akart durranni, pedig hasból nyomtam.. :D
Aztán jött (volna) a huzodszkodás, de ez se smakolt a szervezetemnek, szal mára pihentetem a dolgot.. :D
Egyébként is heti 3 szor kell csinálni.. szal sztem most 4 nap pihi.. :D aztán majd ledolgozom egybe.., mert most agyhalál.. :D
Megyek bepakolok még holnapra, aztá zuhany, aztán alvás.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr511989168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://www.ikrenyweb.extra.hu/blog 2008.09.07. 22:55:18

laza vagy hombre :D ha pöcsöd akar szétdurranni akkor ez nem erősító edzés hanem pénisznövelő -> kicsit nyújtogasd hogy tudjon növekedni green green green

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.09.08. 16:40:30

Most őszintén: mit vártunk volna Gerelytől? green A spártaiakat elég rendesen selejtezték gyerekkorban, úgyhogy valószínűleg kiestek a gyengébbek. Na meg gondolj bele, hogy nem 16 évesen kezdtek gyúrni, hanem 6 évesen :D Kicsit más... Ahogy egy bölcs mondás tartja: a fájdalom annak a jele, hogy távozik a gyengeség a testedből. Na de ha tényleg ennyire fáj, az szívás lehet :S Én nem is próbálok itthon erősíteni... Mivel saját szobám nincs (egyelőre, remélhetőleg télen lesz... Aki tud lambériázni, vagy festeni, az jelentkezzen szolgálatra nálam :D ), a húgommal közös szobám meg olyan kicsi, hogy elfeküdni se tudok a földön, eleve kifújt a dolog. Nappaliban meg hogyan erősítsek, ha az egész család ott kóvályog? Na majd a konditeremben :D

Andi 2008.09.08. 16:53:57

Kedves Gáborka! Festeni Te is tudsz!Én is tudtam, azzal is lehet erősíteni, szóval sok sikert és máris nem lesz szükséged konditeremre... :)

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.09.08. 17:06:51

Andi: a kabátod a suliban hagytad, és mig azzal xaraodtam h biztos helyen legyen, közbe én is otthagytam.. :D

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.09.08. 17:56:33

Tudom én, hogy tudok festeni, de hamarabb végzünk, ha többen vagyunk :D Meg nem csak egy szobát kell ám festeni, nehogy azt hidd ;) Pluszba még a lambériákat is le kell kenni :) Gondoltam adok az unatkozóknak egy kis munkát :D

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.09.08. 19:05:30

350 az órabérem.. :D fizetsz-> megyek

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.09.08. 20:41:13

Ejj a fenébe :D Pedig éhbérre gondoltam :F Kaja, pia, klotyó biztosítva lenne :D Na mindegy, majd megoldjuk, mert szerintem lambériázással ketten nem bírnánk el :D Csiszolást megcsinálom, kenést, festést szintúgy, szőnyeget is legurítom, azzal baj nem lesz. Majd a pakolásban lehet, hogy elkélne némi segítség, mert szekrényeket meg ilyeneket pakolni végképp nem tudok egyedül :D Apa nem fog segíteni, anya meg húgom szintúgy... Na de még ott se tartunk, hogy lambériáznánk... Amúgy valószínű, hogy ágyam nem is lenne az első hetekben, mert apa nem fog nekiállni szerintem áthúzni. Sebaj, majd alszom a földön, annál nincs is egészségesebb :) Na majd megbeszéljük ezt a pakolás dolgot, ha aktuális lesz.

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.09.08. 21:08:11

éhbérre is vevő vok.. :D
süti beállítások módosítása