Instruated by Balage

2008.09.06. 00:07

Balage postja instruált.

A dolog ott kezdődik hogy ki mennyire utálja az osztályfőnököt.
Én személy szerint annyira nem, de ez mellékes
A másik dolog az az hogy hogy lehet valaki ilyen balfax..?

Szegény ember egyszerüen annyira büdös hogy az már fáj.. ..de most komolyan.. hogy lehet valaki ennyire.
JO, én is megszoktam izzadni, de lezuhanyzok vagy mit tom én.. ..sztem ilyen szag mellé már keményen párosul az h ragad mondjuk..
Meg sztem én ha akarnék se tudnék ilyen büdös lenni.. :D
Na mind 1, nem ez a lényeg..
Ugye most megy a vita hogy ki hova tartozik, kinek miért jo ez-az..
Ez sincs semmi gond, mert hát kinek ez kell, kinek az, de nem értem hogy offő is mit keveri itt a xart, ahogy azt már Balage egyszer elmondta.
Érdekes módon Saáryné 5 perc alatt el tudta mondani az egész dolgot, úgy hoyg mindeki megértette..
Garcia meg annyit tudott mondani h: "..hát ha megtehetik, akkor tegyék le..  ...nem eggyenlő az anyagi helyzetünk.. ..ha megtehetik tegyék le.. ...hát , igazaiból, nekem az első modul van meg..
off
hogy akarja megtanítani ha neki is csak a "fele" (33% ) van meg.. ???
on
Meg ha azt se tudja hogy mire jo, akkor felmerül a kérdés hogy vajon ő tisztában van vele hogy mit kéne tanítani..???
Meg pl ha eddig össze-vissza 2-en tették le a jedlikből akkor ez nem lehet valami kelendő dolog, mert pl a nyelvizsga az ok.. de ez..???
Meg én pl most hogy már tudom h mire is jo ez (mert Saáryné elmondta) már kedvem se lenne megcsinálni, mert annyit kevertünk, na meg ilyen emberre én nem akarok 30e alapozni, még ha nem si az én pénzem (hanem anyuéké)
Mi nem vagyunk feltétlen millerék, és 30k nálunk nem aprópénz.. (..nem eggyenlő az anyagi helyzetünk.. :D )
A sokadik dolog meg ez a " hát nem tudom, megkérdezem.." ami elsőre nem gáz, mert hát ő  se tudhat mindent, de kb a sulinaptár is ilyen volt h 3 napja ígérte Andinak, és az alatt állítom hogy egyszer se kérdezte meg.. ..végül Balage szerzett..
A függönyróől már ne is beszéljünk..
Elismerem hoyg elvisz minket a nemzeti bankba meg stb.. (..de sztem kb azért mert ő is rüheli a sulit..) de könyörgöm inkább ne menjünk nemzeti bankba, csak legyen egy jófej offőnk.. :S
Hirtelen több szidás nem jut eszembe, szal befejezem.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr871989162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://www.ikrenyweb.extra.hu/blog 2008.09.06. 10:36:29

Jack ha vagy írj majd rám msnen mert érdekelne: 1. saáry mit mondott 5 percben... 2. az őrarend 3. vmi ami érdekes és tegnap történt kösziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii (majdnem köszipuszit írtam) green green

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.09.06. 15:32:31

Nem hiszem, hogy ofőnek csak a harmada van meg, máskülönben nem tudna az iskola vizsgáztatni. Meg nem azt mondta, hogy csak 2 ember vizsgázott le belőle, hanem tanárok közül tette le 2 (ő és Vincze), máskülönben nem lehetne az iskola EBCL-oktató/vizsgaközpont. Nem ugyanaz a kettő :D Ha jól értettem, amit mondott, évente azért lerakják jó páran a vizsgát, elmondása szerint most van/volt egy gépész osztály, aki jelentkezett nála, hogy mennének felkészítőre. Asszem ők voltak, akik szombaton mentek be 8 órára.

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.09.06. 18:05:19

csak az első modult tette le... És tényleg csak 2 ember rakta le eddig..
süti beállítások módosítása