Elkezdeni nem nehéz..

2008.09.06. 22:01

Ma egyik haver bítatására elkezdtem egy Spartan Traininget, ami annyit takar h 16 hét alatt én leszek az új cobrasrác.
Tök egyszerű otthon is végezhető gyakorlatokra épül a dolog, és ezeket kihasználva és összehangolva egy komplett edzés tervvel szolgál a training.
Minden héten nehezedik a training és minden hét étrendel, és videos bemutatógyakorlatokkal van illusztrálva.
A dolog lényege h heti min 3 napon kell csinálni és akkor te leszel a következő terminátor.
Az étrenden is változtatni kell, szal holnaptól még erősebben barna kenyér, és diétás étrend.
Sztem kb itt felejthetem el az ice-teámat is, szal ennyit erről.
Az is kiderült hogy naggyon punyadt vagyok.
Mint mondtam tök egyszerű dolgokra épül, tehát pl 20 fekvő, 15 húzodszkodás, gugolás, meg ilyenek.
Ezzel nincs is semmi gond, mert álltlaában külön csinálja őket az ember.. ..de itt egymás után kell, és mikor 20 fekvő megvan, akkor 15 huzodszkodás, aztán gugolás, aztán hasizomgyakorlat, és akor megint előlről.. :S
Szal kb fekvő után a huzodszkodástól már kész vagy, mert én fitten tudok kb 15 öt, itt meg hajtásban kell annyit.. :S
Szal most végeztem a szériákkl, és mint az élőhalott.. :D
majd updatelem hogy hol tartok. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr251989166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása