Hullám :: Review

2008.09.05. 23:20

Szokás szerint ma is voltunk hullámozni, és most se kellett több tíz emberre gondolni. A kemény mag itt volt.
A dolog érdekesen indult mert én úgy terveztem hogy 18:00 körül majd szép lassan összeszedem magam, és míg elkészülök lesz 18:45 majd még üldögélek picit aztán átballagok (38 lépés), de aztán mikor el akartam indulni zuhanyozni, kb 18:10 kor apu kitalálta hogy akkor még nyirjuk le a füvet hátul, meg akkor már vessük is el, na meg hát akkor még locsolni is kéne..
Persze nem lehet azt mondani hogy nem, mert már több napja húzodik, szal muszáLY...
No para, ügyes vagyok megoldom, (...) aha.. ..meg is oldottam.. ..csak hát picit megcsúsztam.. :D
Minden ok, csak kb 50 kor kerültem fel a kertből, tiszta retek meg fű voltam, akkor még gyorsan lezuhanyozni.. ..hajmosást is terveztem, de hát az elmaradt.. :S
Szóval végülis készvoltam időre, mert bazi gyorsan csináltam mindent, de hát akkor is.. :D
Elindulok itthonról, közbe még Bojkiék, aztán jött Balage is (kocsival) majd mikor bementünk akkor láttuk hogy Andiék már vidáman billiárdoznak :)
Lassan jöttek a többiek is.
Akik itt voltak (érkezési sorrendben): Balage, Andi & Kömi, Pálesz, Ádám, Zsófi & Peti, Erika na és weinie boy :D
Volt mindenről szó, a politikáról, suli, billiárd, csocso, pia, kaja, stb.. ..Szal jól elvoltunk, készült pár kép is de nem számottevő..
A tovább után megleshetitek, na meg persze a szokásos helyen is linkelve vannak.
Miután mindenki evett-ivott és fizettünk, kiültünk a hullám elé levegőzni, mert bent agyhalál volt már, ugy hogy kint folytattuk a gondolatmenetet.
Andiék elöbb elléptek, mert még hazakísérés stb..
De mi se maradtunk 10:30-nál tovább..
Jó volt, szép volt, legközelebb megismételjük.. :D
Most még gyorsan feltöltöm a képeket aztán linekelem a tovább után..

[gallery=24]

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr701989160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.09.05. 23:37:21

Az a lényeg, hogy jól elvoltatok :D Majd valamikor megpróbálok én is menni, csak ez a fránya pénz-dolog... De ha lesz melóm, hébe-hóba el tudok járni Hullámba, csak már eléggé megcsappant a zsetonom :S
süti beállítások módosítása