Shopping day

2008.09.04. 22:01

A mai napom egész korrekt volt, mert semmi extra óránk nem volt a törin kívül, de Somival még az is élvezetes.. Olyan jol tud magyarázni, hogy az embernek nincs is kedve a padtársával vitatkozni, beszélgetni, nevetgélni, stb.. :D (..én persze egyébként se szoktam, mert jó gyerek vagyok.. :P  )
Szóval hamar végett lett napnak, de az élet nem állt meg, mert még go kórház, mert ugye tegnap Cinky összetörte magát, és hát meglátogattuk. :)
Vittünk neki bavackot, meg rajzoltunk neki, hogy jobb kedve legyen.
Kis vidítás után go vissza, aztán kexgyárnál szálltam le a buszról, hazafelé meg elszívtam egy szálat abbol a dobozból amit a táskámban találtam... (...továbbra is rejtély hogy hogy került egy doboz cigi a táskámba..)
Még egyszer meglestem a Zohan filmet, majd is várakozás után anyu is befutott, és végre el tudtunk indulni árkádba a körutra.
Pontosan tudtam hogy mi kell nekem, de akkor még nem sejtettem hogy ez csak a cuccok felét fogja kitenni... Elvileg 10k volt amit én kinéztem, de aztán még megtoldottuk picit, és mondjuk anyut se kellett sokat rábeszélni.. ..hamar beadta a derekát.. :D

Amiket vettem:
- Skótkockás-fekete emo pulcsi 6390,-
- Bőr magasszárú tornacipő fekete 3900,-
- Zara man sürű, picikockás menő nadrág 8990,-
- Smog fehét poló, sematikus nói arc, fekete fehér alapon 1290,-
- 106 db os cd/dvd tok 1290,-
- Iskolafelszerelés kb 1500,-
- DM-es cuccok.. 1500,-

Asszem ennyi.. :D
Ebból a pulcsi, meg  a cipő volt betervezve..
Holnap debütál a nadrág, a többit majd szép fokozatosan.. :D
Már felhajtottam a nadrágot is.. :D
off
nem tom egyesek mit xarakodnak varrónővel, mert én pl a nadrágjaim kb 10 perc alatt szoktma felhajtani... Nincs benne semmi nehéz.. :D
on
Lassan lépek, mert ma kimaradt a dutáni szundi, és picit koma vok már..
Még berendezem a cdimet, meg emgszárítom a hajam, aztán go alukálni.. :D
bye all
jo8

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr731989159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2008.09.05. 10:59:39

Még egy varrónős leszólás és véged van!!!! :)
süti beállítások módosítása