Today: SHIT!

2008.09.03. 19:30

Nincs mit mondanom..
A mai nap jellemzése: aztabüdöskurvafaxba!
Minden összejött mára, és nem vagyok elégedett magammal se.. :S
Megint volt 2 óránk a diktátorral, és kiakaszta hülyeségeivel, meg a sok xarság..
Holnap lesz közgáz, de legalább holnap jo napom lesz...
Megyünk gyurni, meg anyummal megyek vásárolni.
Ma volt itt Cinky is a tankönyveiért, de állitólag megint alkotott valamit..
Szorítsunk h no para..
Ez már elég postnak, szal majd inkább irok egy másikat..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr561989156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jocee 2008.09.03. 20:37:08

Én nem ehhez a posthoz fűznék kommentet, hanem egy régebbihez... Sajnálom, hogy én sem lehettem ott Hullámban pénteken, igazából azért nem mentem, mert hulla fáradt voltam, és fáradtan hiába akartam volna bulizni, nem lett volna hangulatom... Nem magyarázkodni akarok, hanem csak azt, hogy ne szomorkodj miatta, mert pl az én szervezésemben tavaly is szó volt egy kis strandolásról, de végül is csak idén, Augusztus 22-én jött össze, ráadásul én csak 6 embert tudtam elhívni. Nem is az hogy kevesen voltunk, hanem az, hogy rengeteget gondoltam rá mire összejött, de végül is előbb vagy utóbb minden sikerül.. :D
süti beállítások módosítása