Roger nyúl a pácban...

2008.09.02. 19:07

Na hát én is kb így érzem most magam mint Roger nyúl a filmben.. ..nem tudom hogy mit tegyek.. (..hála Istennek vannka kaik helyettem döntenek)
A suliba most felmerült a kérdés hogy gazdasági vizsgát is lehet tenni, ami engem nem nagyon érdekel, mert én info irányba mennék tovább.. ...nade.. ez a vizsga akármire is jó leeht (apu és Judit szerint) ezért valszeg én is megcsinálom.. (..megpróbálom..)
Mugy nekem azért nem tetszik ez a dolog, mert 30k (mugy 60 lenne..) és igaziból eddig 3 országban ismerik el rendesen.. ..na meg elvielg másik 30 ban is "elfogják"
Na most engem ez az elfogják nem nagyon győzött meg, de apuék azt mondták h finanszírozzák, "csak" csináljam meg...
Szóval most elvileg megyek ilyenre is..
A másik:
Angolból is felmerült a kérdés hogy milyen nyelvvizsga legyen és én hajlanék a nemzetközire, de nővérem azt mondja hogy minek dobnék ki pénzt (20k) ha elég lenne befejezni ezt (8-9k).
Ő azt mondta hogy tök mind1 hogy milyen nyelvizsgád van, mert ahol kell ott se azt nézik h van e papir, hanem annyit mondanak hogy akor innentől kezdve angolul megy a meghhalgatás.. ..és ott meg nem azon múlik a dolog hogy mi van a papírodra irva.. :D
Ő is simát csinált, és kint pl meg se kérdezték hogy milyen van neki.. van vagy nincs?
Szóval novemberben megyek a simát befejezni..
Akinek nincs még sehogy se, annak nyílván jobb a nemzetközit kezdeni... ...de mondjuk mint mondtam ez inkább parasztvakítás mint lényeges dolog..
A harmadik dolog az LCDL.
Elvileg idén csináljuk meg azt is, szal idén beelhúzunk keményen..
A végén még tnaulnom is kell... :D :D Pedig nagyon nem akarok..
De mondjuk nálam sztem az a gáz hogy alapból soha nem tanultam, és lehet h ha napi fél órát tanulnék nem halnék bele, csak meg kéne szokni h a napnak van olyan része is h tanulás.. :D
Na mind1..
Monst megyek "sportolni" mert hát elpunnyadtam, szal go bringázni, aztán utánna meg sztem "tanulok" picit.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr81989154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2008.09.02. 19:19:42

Anyum jóba van Saárynéval, mivel ő tankkönyvfelelős a suliban és ma beszélt vele, megkérdezte ezt az oklevelest dolgot, amiut a balfasz nem tudott normális elmondani csak az anyagi részét boncolgatta súlyos 15 perceken keresztül. Nah aszonta, hogy mindegy milyen csoportban vagy, ugyanazt tanulod, mint a másik, csak kellett vmi indok a csoportbontásra. De azt is mondta h mindenképp megéri megcsinálni ezt a vizsgát, mert ha már tanulod akkor legyen róla papírod. Nah én neki hiszek. Ettől függetlenül nem fogok átjelentkezni a másik csoportba, mert ha ugyanazt tanuljuk akkor minek. Majd ha kell jelentkezni a vizsgára év végén akkor max jelentkezek énis. Ha úgy látom, hogy vagyok annyira jó, h le tudjam tenni. Ha nem, akkor nem. -Mivel leszek több ezzel a vizsgával? -30 ezerrel kevesebb leszel.

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.09.02. 21:29:33

hát most már tényleg nem tudom hogy mit tegyek.. ugy értem ha Saáryné igy nyilatkozott akkor ezek után szinte tényleg mindegy.. ..sztem, lehet h mégis átváltok a másik csoportba, mert ahogy az offőt ismerem abból is gondja lenne hogy miért nem év elején találtuk ki h mit akarunk.. ..mikro most meg azt mondta h semmi következménye nincs..

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.09.03. 16:51:39

Én bent maradtam ma, és nem is volt annyira rossz. Írtunk 2 oldalt (én írásommal), de zömében az volt, amit tavaly is leírtunk év elején. Meg mondta ofő, hogy megnézte az árakat, és ha nem változtak, akkor 69 euró/vizsga, ami 16800 Ft-nak felel meg. Ennek a felét meg állja az iskola, legalábbis azt ígérték neki. Így már kicsit más a helyzet.

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.09.03. 19:33:58

én inkább pénteken szenvedek 2 órát mint hogy szerdán még az amugy is zűrös nap után még 2 óra..

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.09.03. 19:54:09

Most már úgyis felesleges az elosztás, mivel jövő héten és két hét múlva új lesz az órarend :S Remélhetőleg a szerdán könnyítenek, és nem lesz 8 óránk :D

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.09.03. 20:04:06

kezdek félni tőled.. :D Fannnnnnnnnatikus blogolvasó lettél.. lassan érik egy Jackieblog.. ..Weinie blog poló.. :D

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.09.03. 20:55:16

Ugyan már :D Óránként felnézek párszor, aztán meglesem, hogy van-e új post vagy komment :D Nem nagy cucc :)
süti beállítások módosítása