Koránkelés: FAILED!

2008.09.01. 23:07

Hát asszem megint nem lesz koránkelés.. :D
Most van 22:47 és még ágy közelbe se vagyok..
Már minden t bepakoltam, kipróbáltam h h varázsolhatok magamnak új fejet, mert ma ért pár atrocitás, és h őszinte legyek kezd tele lenni a tököm azzal h mindenki kötözködik a hajam miatt..
Mindenki azzal jön h látszik h festve van.. ..mintha ez nem lenne tény.. ..senki nem  mondta h nem kell h látszódjon. Aki pirosra festi a haját annak nem róják fel h piros a haja, meg nem mondják neki hogy hé, ez festett..??? hanem tudomásul veszik..! Miért nem lehet engem is így elfogadni?
A másik meg az h ha nekem így jo, akkor senkinek a kedvéért nem fogok ezen változtatni.. ..max megfogadom a tanácsukat.. ..de ami azt illeti nekem továbbra is bejön ez a fekete.. és lehet h 2 hét mulva megint befestem..
A harmadik dolog emg az emosság!
A fax kivan már! mindenki ezzel jön!
H emos leszek, hát ha nekem úgy tetszik az leszek! Mugy meg attol h valakinek fekete a haja és esetleg vasalja, attól még nem emos. Mellesleg kiváncsi lennék h ki mit tud az emok-ról, azon kívül h "sirnak, vagdosság magukat" (ami mellesleg nem igaz..) na meg azon felül, h a szó jelentése az h érzelmes...

Picit tele lett a tököm a dologgal és most kiadom.. senki ne vegye magára, de azért kapjanak a fejükhöz azok akiknek kell..! Én is beszolhatnék mindenkinek minden xarért mégse teszem.. ..ma pl Burnóczkinénak is beszóltam volna..
ő: - Milyen fura a fejed..
én: - én legalább mosom...

Az ilyenekkel csak az a gond hogy egy tanárnak nem lehet beszolni, vagyis erőteljesen nem ajánlott..
Egyébként meg azt vettem észre hogy az osztály is kezd lezülleni.. ..komolyan mondom van egy-két ember (nem mondok nevet) akik a nyáron hirtelen azt vettékfel h ők a Janik..
Na mind1.. nem akarok belemenni...

Viszatérve a hajra..
Akinek gondja van vele annak is legtöbbször azért mert a "jófiús, aranyos" Danika könnyebben elfogadható, mint a "csibészes ( :D ), komolyabb, karakteresebb" Dani.
Most ahogy itt irkálom a nevem, picit el is bizonytalanodtam, mert gyereknek nagyon aranyos ez a név, de én pl nem találkoztam még Dani nevű 40 év körüli palival pl akinek kaszafúró, apagyilkos nézése van..
Én meg nem akarok az idők végezetéig ilyen "jógyerek" lenni!
A tök kivan azzal is h az összes csaj : "..jaj, te tök jó barát vagy.." a fax kivan már.. ..miért nem azt mondják h gyere ide és tépj szét..! (na, jó ez erős volt.. ) :D
Mugy a "jaj, te tök jó barát vagy" szöveg alól kivételt képez Andi, Adri , hirtelen ennyi... ..már csak azért mert őket én is barátnak tartom. :)

Megint haj!
Szóval most este még gyorsan tartotam egy hajtesztet, ami egy vasalást takar, specko dressing anyaggal, mert ha pl reggel derül ki h ez iigy xar, akkor az ciki, mert elkések.. :D
De az RC1, vagy ha jobban tetszik a 0.1 verzió sikeresen átment a próbán, szal ha minden jol megy holnap reggel is hasonlót alakítok majd.. :D
A másik buktató a tesi óra.. ..mert ugye ha viz/izzadság éri, akkor kb byebye egyenes haj. :D Mondjuk első órában csak nem lesz olyan geci meleg h ilyennel keljen számolni.. :D
Ha ez a vasalós dolog müxik akkor majd sztem beszerzek egy durva hajlakkot is.. :D Vlami ilyen beton jellegűt, mert igaziból a vasalás is kb 2-3-4 órát bír 100% on de melegben/párában kb 1-2 órára csökken, mert utánna már hullámos..
Na majd meglátjuk mit tud ez az uj egyenesítős/védős kence amit msot tesztelek.. :D
Na meg alváspróba.. :D
Ha az éjszakai forgolódást kibírja akkor átent a próbán.. (..eddig még se vasalás se semmi nem birta az éjszaki forrgolódást.. ..mindig visszagöndörödött a hajam.. :D )

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr811989153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása