Halapenho

2008.09.01. 21:41

Áh nem erős.. ..picit se.. :D
Megyek ki konyhába erre apu itt szörnyülködik h milyen erős ez a paprika... :D
Na mondom majd én (megmutatom h kemény vagyok vazze!
Kis szelet levág, szájba beintegrál, majd kisvártatva elkezdtem rágni.. :D Apuék elött nem mutattam hogy majd kigyullad a szám.. ..kemény vagyok vazze.. :D
Apuék nagyot lestek h huha, és amit megtárgyaltuk h faxa vagyok, rögtön spuri ki a fürdőbe, és kb 2 liter vizzel öblögetés, majd kis hatásszünettel ki konyhába kakaóért.. :D Na meg ezen tevékenységek között 2 fogmosás de még most is érzem.. :D
Az volt a legdurvább hogy még a fülem is fájt tőle..

Más:
Mától weinie boy edzi magát..
Kitaláltam h ez nem állapot h suli után gép, szal napi 1 óra bringázás.. ...és mivel most nincs bringám.. (mert kéne bele belső.. csak lusta vok 2 utcát sétálni érte..) ezért itthon a szobabikeon tolom az ipart.. :D
Az a jó h nincsenek szembejövő öngyilkos bogarak, madárxar, leeht közbe pl tvzni, zenét hallgatni (jo mondjuk azt a rendesen is lehet), na meg rögtön utánna le tudok zuhanyozni.. :D
Holnap tesi is lesz, amit már előre utálok, mert mi az h első órában, és akkor az egész napot büdösen üli végig az ember, mert ahogy zsebtigrist ismerem a "laza futás" az kb az lesz h na akkor 2 kör bemelegítés, és akkor még 5 kör sima.. :D
Szal akármennyire is laza, a futásba azért le lehet izzadni.. ..vagy nem tom ti hogy vagytok vele, de én sajna örököltem, és elég izzadékony vagyok.. ..na de erre találták ki a deo-t meg a pisszegős szappant.. :D

De ez mind semmi ahhoz képes h a boxeremet magamra ragasztottam.. :| :D Ez így durván hangzik, de ez van.. :D
Megint megragasztottam a billentyűzetem és most picit több pillanatragasztó ment rá.. :s na és most az ölemből irok.. és hát mivel már lezuhanyoztam, ezért csak boxerbe ülök itt, és persze csak nekem lehet olyan mázlim, h ráfolyt a még megnem kötött ragasztó.. :D Últragyorsan kötő gyantaanyag.. :D Egy boxer rántással 50 szál.. :D
Na mind1.. :D
Még levadászom a combomról a boxert és megyek aludni.. :D
Jo8

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr781989151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása