Még mindig...

2008.08.31. 22:52

Ne si várjatok mást nem tudok elvonatkoztatni.
Megint wiw-es post..
Nézegetem az adatlapokat, és akkor csili-villi, jaj de ceri, akiket szeretek és kb az összes ismerős felsorolva, arab karakterek tömkelege.
ICQ=jaj, hát nagyon sok: 280 (aha.. ja.. meglátszik..)
képek közt is semmi extra, csak a háttér más, mert mindenhol ugyan az a beállás.
Ja meg van a tükrös, a pucsítós, meg a csókos..
Csajoknál csókos, tükrös főleg..
Srácoknál meg a tükrös.. ...levetkőzik boxerre h lássák h ő a Jani és úgy feszít hogy majdnem betörik a tükör.. ..segáz..
Ja meg ugye az összes pelyhes állú lefényképezi az "izmos hasát".
Jo nekem nincs se gyémántfülbevalóm, se izmos hasam, se olyan apuci aki robogót vesz, de most komolyan kérdezem: Ez a menő ma..? Ez kell ahhoz hogy a csajok azt sikítsák: CERIZLEK! Vagy mi?
Nekem marad a feltűnéshez a festett haj, és h vagdosom magam..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr671989147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.09.01. 17:10:51

Úgy látszik, mostanság ez a menő... Idősebb srác; duzzadó izmok; gazdag (de legalább átlag magyar fizetésénél többet kereső valaki), hogy mindenre jusson zseton; na meg persze legyél az a beszólogatós, kemény típus, és elég sokszor járjál bulizni... Na most az a helyzet, hogy én nem éppen ez a típus vagyok. Nem vagyok hú de kockahasú, költségvetésünk se túl nagy (sőt), és nem vagyok kötekedő (szerintem). Azokat a bulikat nem nagyon szeretem, ahol nagy tömegben álldogálsz, és megy a tucc-tucc zene. Inkább ezek a Hullám-féle partik a kedvenceim, ahol nincs túl sok ember, ismered a jelenlévőket, stb... Azért meg nem fogok gyökeresen megváltozni, mert egy csaj úgy akarja... Fogadjon el így, aztán kész. Na annyiban azért engedek, hogy idén járok a sulis konditerembe, kicsit le kéne dolgoznom a hasamból, meg kéne némi erőt szerezni a tornához :D

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.09.01. 18:13:59

majd mi is kigyúrjuk magunkat, veszünk kínaiba müanyag fuxot, és mindenkibe belekötünk.. :D a csajok meg majd visítják h : CERIZLEK! :D

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.09.01. 19:19:19

Azám :P Megmutatjuk nekik, mi az igazi :F

czar.gergo 2008.09.06. 20:21:35

Olvasd el az iwiw adatlapom weinie! Tisztelet a kivétel nem az átlagos fülbevalós, retrós cuccos, vasalom a hajam nincs rajtam izom zörögnek a csontjaim de tükrös fotót csinálok a fogpiszkáló testemről focistáknak. Nem nagyképűségből mondom, de többször is megfordult a fejemben az hogy én is csinálok magamról feszítős képet, talán mert nekem lenne is mit mutatnom. Szóval nekem is a tököm tele van a sok hülyével iwiwen. Mostanában kifejlesztettem a 6. érzékemet hogy az iwiwes névről és az aktuális képről megtudom állapítani hogy ki focizik, ki nem, és hogy hol focizik.... green

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.09.06. 20:34:25

akkor most ki a beteg: én vagy te?? :D :P
süti beállítások módosítása