Mindenki azt kérdezi h csalódott vagyok-e?
Hát nem tom nektek milyen kedvetek lenne azután hogy meghivok több mint 150 embert, abbol kb 20 jelez vissza, és mire végül összeszedek 30 embert, akkor kb óra után lelép a fele. Nincs ezzel gond, mert hát senki nem kötele senkit csak azért csalódtam picit h ennyit ér a szavam..
A végén olyan emberek maradtak akiket nem is ismertem, és végül pont azok nem maradtak akikre számítottam volna, azok akik azt mondták h mekkora parti lesz..
Ez se gáz, mert tényleg nem arról szól h amit weinie mond az a jó, csak sztem mindenki azt gondolta hogy na jo én még ha lelépek akkor itt marad másik 40 ember.. ..csak a végén mindenki így gondolta, és "senki" nem maradt..
Kezdek belefáradni ezekbe a bulikba.. ..a vége valahogy mindig az hogy weinie megszervezi, elintézi, van minden, és akkor mindenki benéz, és így el is intézte a dolgot...
Na persze hívnak az emberek, h menjek ide-oda pl: Bridge, Lapos.. ..de 1, nem szeretem egyiket se.. 2, ha egyszer én vagyok a szervező akkor talán nem kéne hogy pont én tünjek el...
Tényleg nem önsajnáltatás, csak azért xarul esik h kb a barátok léptek le elsőnek, és volt aki még csak nem is köszönt..
Természetesen annak aki maradt és emeltre az est színvonalát köszönöm, és remélem hogy máskor is alkalmunk lesz egy "jót" partizni..
Terveztem azt is h netán iszunk valamit, de én azzal számoltam hogy hajnalig itt leszünk, és hát a 4 enrgiaitalon kívül nem ittam sok mást..
Készült pár kép is, amiket mindjárt felrakok a szokásos helyre, na meg le is lehet majd tölteni..

A Hullámos kollégáknak naggggyon köszönöm a segítséget, és tényleg nagyon jól éreztük magunkat. Ha a létszámmal nem is tudtunk kalkulálni, de remélem azért a bevétel miatt megérte a dolog..

Hirtelen nem tudom mit tudnék hozzáfűzni.
Remélem hogy aki eljött azért jól érezte magát, és máskor is szívessen jönne..
Talán ott rontottuk/rontottam el hogy utsó péntekre raktam, és mindenki ment laposra, vagy bridge be. Talán ha hét közbe tartjuk akkor nem ment volna el 40 ember laposra.

Az est fénypontja, és számomra az eggyetlen felvidító tényező Vivi volt. (Természetessen a többieknek is örültem ) Ő az aki akármikor is jön fel tud vidítani. Nem tudom miért, és hogy, de csak ha rámsomolyog már jókedvem van :) A barátjával jött, és pont emiatt nem nagyon volt alkalmunk beszélgetni (na meg mert a barátja úgy nézett rám mint valami kaszafúró apagyilkos.. )
Andinak és Lillának nagyon köszönöm h itt voltak és tartották bennem a lelket, h ne legyen xar kedvem. Tényleg nagyon köszönöm.
Most megyek és feldobom a képeket..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr951989143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2008.08.30. 10:45:00

-szerkesztve- Értem, miért vagy szomorú Dani, de attól, hogy nem voltunk 150-en még tök jó volt szerintem. Mikor jöttünk visszafele akkor vonult át a nép hullámból laposra, akkor mondtam Rolandnak is, hogy fel se tünt, hogy ennyien vagyunk.Tom, én is elmentem “korán” ez volt az ára, hogy kocsival jöhessek.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.08.30. 17:44:22

Írnék én egy hosszabb kommentet, de inkább faragok belőle egy bejegyzést blogomon. Pár perc, és olvasható :)

Andi 2008.08.30. 17:53:09

Ejha, én tök jól éreztem magam! :O Most akkor bennem van a hiba? :O :D Dani, én teljes mértékben megértelek... Köszönöm, hogy ott lehettem! :)

czar.gergo 2008.09.06. 20:17:11

Nekem is tetszett! Sajnos "családi ok" miatt nem tudtam tovább maradni, pedig lett volna kedvem.. Majd legközelebb. (Apu egyedül volt itthon és sírt a szája h. mért akarok olyan későn hazajönni, még túl kicsi vagyok szöveg.) Nah mind1. Köszi a meghívást így utólag is! ;)

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.09.06. 20:21:14

"tul kicsi vagyok" LOL:D
süti beállítások módosítása