10 000 BC :: Review

2008.08.30. 14:24

Most dél elött kezdtem el leszedni a 10 000 BC-t amit sokig nem is nagyon akartam leszedni, mert nem tudtam elképzelni hogy lehet ilyen filmből jót csinálni.
Úgy értem h mikor meglestem az Apocalyptot, nagy csalódás ért, mert mindenki azt mondta h mekkora jó, aztán sztem nem volt nagy eresztés.. Úgy értem hogy az első 50 percben nem volt semmi izgi benne..
Ez a film viszont 300 kategóriás, és sztem elég jól sikerült.
A filmértékelés a folytatásban..

Apuval néztem a filmet, és ilyenkor mindig izgulok h tetszik e neki, mert általában ami nekem bejön az neki nem szokott.. :D
Lényeg lényeg h elkezdtük nézni, és kapásból ez a 300 feeling jött be. Ugyan a színek nem voltak manipulálva, meg ilyenek, de azért jónak tűnt.
Az volt fura hogy ugye ilyen törzsi harcos film ez, és h szinkronos volt.. ..nem nagyon tudom elképzelni hogy 12 000 éve pl magyarul beszélgettek.. (..na nem mintha angolul el tudnám képzelni..)
Én szivem szerint úgy csináltam volna meg mint Gibson az Apocalipto-t. (Szinkron nincs, csak a törzsi nyelv, és akkor felirat megy alatta..)
A film története egész jó.
Megvan a törzs jóslata (mátrix féle prófécia) és hát úgy tűnik kezd beteljesülni. Meg van a törzs kiválasztottja aki arra hivatott h beteljesítse amit kell, és kedvese elrablói után ered hogy bosszút álljon/megmentse kedvesét.
A történet a hegyi legelőkről indul (na meg az is fura volt pl h a havas tájon kis szoknyába, és ujjatlan szőrme felsőkbe mászkálnak, de segáz.. ..hát ők kemények..) és esőerdőkön át egészen a sivatagig vezet.
Útközbe még többen verődnek hozzájuk hogy a nagy és gonosz uralkodón bosszút álljanak minden eddigi barbárságáért..
A végén már úgy tűnik mintha dráma lenne és mégse teljesül be a végzet (és ezzel talán még jobb lenne a film... ..már ismertek annyira h tudjátok mi a véleményem a happy endekről..) de mégiscsak hapy end lesz. Talán így jobb is , mert a szomorú vég talán túl nagy érvágás lett volna.
Imdb-n a film 4.9 et kapott ami a hibák ellenére szerintem túlzóan rossz.. ..a 300-at nem alázza, de semmiképpen sem egyszernézős film.. (..a 300 a maga 2 órájával nekem picit vontatott volt pl..), míg ez a film határozottan pergő, és izgalmas.

Trailer:

Többet nem tudok hozzáfűzni.
Nálam: 7,8/10
IMDb:  4,9/10

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr551989144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása