Re

2008.08.28. 08:02

..most végeztem.. 08:01
most megyek aludni.. :D

-update-
na hát újra gép elég kerültem picit megint későn.. :D jelenleg 2:26 van és most estem haza a révfalu-gyárváros-adyváros-révfalu sétámról.. Mondanom sem kell hogy "nagyon élveztem" most kb nem érzem a lábam..
Nade hogy a reggelit folytassam..:
Szóval 8:01 kor végeztem és azt hittem hogy most lesz a nagy alvás, de úgy megtetszett az új oprendszer hogy a telepítéssel még elbaxkolódtam úgy kb 10:30 ig..
Na akkor mondom, alszok egy órát, mert 11:30 kell bemennem anyuhoz hogy elhozzam a kaját.. erre nagy nehezen elaludtam, és már kb kelhettem is fel.
Komolyan mondom senkinek nem ajánlom hogy egy ilyen éjszakázás után csak 1 órát aludjon.. ..ezt kb ahhoz tudnám hasonlítani mikor egy elmegy elötted, jól megrázza a seggét h tudassa: EZ NEM LESZ A TIED!
Szóval ez annyit ért, mint xarnak egy pofon... :D
Erre kiderült h ő hazahozza, de azért elötte még csengetett egyet.. ..segáz.. ..na akkor visszafeküdtem, de akkor meg becsípödött valami ideg és azt hittem h körbefosom magam az ágyon.. :S Elég tré egy helyzet volt..
Miután végre elaludtam, de kellett is felkelni, mert 14:00 kor találkoztam Petivel, pontosabban találkoztam volna, de ezt ekkor még nem tudtam.. :D
Szóval akkor 12:00 tól mondjuk 13:00 ig alvás.. Nagy nehezen felkelek h összeszedjem magam, erre hív Peti hogy jöbb lenne ha 15:00 kor tlaálkoznánk.. Hirtelen  nem tudtam h sirjak, vagy nevessek, mert iyg még van egy órám aludni, de végülis már felkeltem.. ..alvás lett a vége mégiscsak, majd egy óra mulva ismét kelés.. :D Nagy nehezen zuhany, aztán indultam.. Arkádba körbenéztünk és találtam is egy full jo (picit emos) skótkockás és fekete pullovert, meg egy tök zsír tornacipőt.. :D
Érkdolás után még Lilláékkal is összefutottunk :)
Mikor hazaértem akkor még kajáltam meg ilyenek, aztán füvetlocsoltam apuval, majd kis pihi után jöttek a Fanniék (Fanni+Bálint)
Bálintnak meg nekem is alkottunk egy gyors hennát aztán góztak is eto mecsre.. :D
Este még összefutottam Emivel, aztán a séta lett a vége.. Most lépek mert itt fogok összeesni.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr371989141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.08.29. 12:17:48

Hát igen, nem a legjobb csak 1 órát aludni. Szomszéd is ezt mondta, mikor segített betonozni. Éjszakából jött haza, és inkább nem aludt, mert annál tényleg nincs rosszabb, mint 1 órát aludni.

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.08.29. 13:11:17

pedig ma jo lett volna kipihenni magam,mert megint fent leszek ugy hajnalig.. :D
süti beállítások módosítása