Sztrapacska eating

2008.08.26. 11:35

Akkor apro vagyok h az eszméletlen.. :D
Csináltam sztrapacskát (juhturós tészta=turoscsusza)
Nem azért vok pro emrt tudok hanem mert überfaxa lett..
Picit éhes voltam ezért körbenéztem kamrában és találtam ilyen maggis keveréket hozzá, amihez elvielg csak vizet kell adni.. ..na msot ha kinyitod a dobozt akkor azt látod h száraztészta valami istant túróporral (nem túl bizalomgerjesztő.. :D
Ja és a legnagyobb poén h rajta vana dobozon:  "dobja fel egy kis túróval, tejföllel, és egy kis piritott szalonnával.."
Ezt azt jelenti h 500ft ért vettél 10dkg tésztát és minden mást még adj hozzá mert ez xar.. :D Én is ezt tettem és tök fincsa lett.. :D
A slusszpoén h miután kész lett akkor láttma meg h 2006 03 kor járt le.. :D Ennek ellenére finom.. Mondjuk a tészta nem tud megromlani.. ..a por jellegű túro meg érdekes izű, de sztem ilyennek kell lennie :D
Desszernek pedig fagyasztott meggyet fogok enni.. :DDután 3 kor meg go Bálinthoz és meglessük az uj op rendszereket.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr861989133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása