Apple? Jó ez nekem?

2008.08.25. 00:53

Hát nem is tudom hirtelen jó e ez nekem de leszedtem az új safari böngészőt... (megint) és egyenlőre vegyes érzelmekkel állok hozzá a dologhoz mert cseles dolog, ez és ugye tök más..
Jelenleg azzal akaszt ki hogy ugye csak angol van (én csak azt találtam) és most minden egyes magyar szót aláhúz mert ilyen szavak ugye nincsenek az angolban.. :S 
ááh hagyom is a blogot most.. majd reggelre megállmodom mi a gáz.. :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr531989128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása