Kis nyúl..

2008.08.23. 02:04

Na hát végre hazakeveredtem hullámból kis kitérővel ugyan (Adriékhoz) de végre itthon ülök kedvenc székemben a legkedvencebb olvasóimnak irva :D
Ma is nagyon jól elvoltunk :) Akik itt voltak: Andi & Kömi, Ikrény, Adri, Chris, Balage, Gery, Ihász, Ildikó(vagyis valami ilyen rémlik) na és persze az újdonsült "barátaink" : Andi aka. pultos"lány" , és Pálesz apukája aka. Ottó :D
Tök jol elvoltunk, volt billiárd, duma, iszogatás (részemről nem, én maradtam az energiaitalnál 2db, és a cappuchinónál )
Bent már naggyon meleg volt és végül kivonultunk a hullám elé és lestük ahogy a zsaruk mindenféle apróságért megszopatnak mindenkit.. :D Na meg azon röhögtünk hogy aki meglátta őket hirtelen milyen szabályosan közlekedett.. :D pl indexel kerülte ki a bringásokat stb..
Ma Andiék is tovább maradtak, aminek nagyon örültem mert általában korán lelépnek (utsó busz) és most többet tudtam velük beszélni. Kömi vett magának tök jó szemüveget, amit mindenki naggyon jo véleménnyel fogadott (..nem ugy mint az én hajamat..) Sztem csak az a gáz hogy mindenki megszokta h barna, na meg mindnekinek az jut eszébe h kötsög emós, de a fax kivan már! Miért is baj az ha ugy akarok kinézni mint egy emós..???
Na mind1.
Hazakisérés közben (Adri) is volt konfliktus.. :D
Mentünk és láttunk egy adag kóricáló gyereket, akik már matt részegek voltak és várható módon nem birták ki h ne köcsög emózanak le minket, aztán emg lekurvázták az össze szülőnket, ezek után Adri nem birta cérnával, és visszaszólt nekik. Nyilván nekik is nagy volt a szájuk, de nem tom, pl mi ketten voltunk ők meg négyen.. Ha nem muszáj nem kötözködöm velük.. Adrit sztem simán összepakolták volna, na nem mintha engem nem.. Valljuk be őszintén nem vagyok épp kigyúrt cobra, még csak magas se vagyok, mert az legalább ad tekintélyt vagy mit tom én, lényeg a lényeg h én nem kötözködtem volna ha nem muszáj, de Adri nem birta megállni h ne szóljon be... Kb 5 perc anyázás, kurvázás, és büdös gecizés után csendesedett a dolog, és elkezdtük lehagyni őket, meg aztán el is tűntek, de akkor is para volt... Nekem is csak a szám nagy, de amúgy kisnyúl vagyok...
Mondjuk utólag Adri is kérdezgette hogy tudok e futni.. :D
Picit még bent maradtam náluk, egy kis macska check, meg Adri megkínált mindenféle földi jóval (pogácsa, üdítő, tej ) Aztán kétségek közepedte útra kerekedtem, picit parázva hogy talán még összefutok a kurvázós barátainkal.
Ja mugy naggyon sorry Adri h nem anyáztam vissza, és nem küldtem el őket a sunyiba/kiálltam érted, de én ha nem muszáj nem kötözködöm.
Hazafele nem volt semmi gáz, szedtem megint rózsát, meg zenét hallgattam, szal jó volt.

Dután aztán az sms-ben irtaknak megfelelően Adri megjött 5 percen belül, és bementünk neki cipőt venni, meg voltunk bahiában is ahol csomó tök jó cuccost találtunk, de végül csak egy henna készlettel távoztunk. Tök jó fej volt a néni, szal sztem még megyek oda majd deszantolni. Na meg volt egy rakat tök jó poló is.. :D (Picit ugyan drágák.. 3600ft... )
Na még feldobom a képeket aztán go zuhany, és alvás..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr991989121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MacinéPöcökTökösveréb***Csicsi 2008.08.23. 02:26:45

Bocsi Danííííííííí. Én sem szeretem a konfliktushelyzeteket, de ezek a szarrágók igen feltolták a vérnyomásomat 320ra... =( Te vtál a zokosss, merr nem szájaltál vissza és hagytad a picsába..nahh mindegy. De legalább nem kellett futnunk :D Mostmár lenyugodtam, merrr kint ültem a Kitekattal még egy órát és játszottunk ;) És köszi, h ma is kibírtál^^

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.08.23. 02:43:24

:) mi az h ma is kibirtalak? bármikor kibirlak te nyunyóka! :D Remélem holnap még leszel :)

MacinéPöcökTökösveréb***Csicsi 2008.08.23. 18:23:02

Ma már nem mozdulok ki a barlangomból Idesss, de holnap átugrok kicsit. Ha nem gond :D Öööö meg nem tudod véletlenül, h meddig van nyitva a Tessszkó vasárnap? Merr Ekinek vennem kell 10napra eledelt... No jelezz maaajd plz^^ Puszó.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.08.23. 19:03:47

Én sem vagyok az a visszaszólós típus, max akkor, ha többen vagyunk, mint az illetők. Futásban sem vagyok jó, ez még egy pont a visszafogottság mellett :)
süti beállítások módosítása