Honey..? Ugyan már..

2008.08.23. 13:35

Már pár napja leszedtem ezt a filmet (Honey) és már vártam hogy meglessem.. ..de mily meglepő xar egy film! :D
A filmről talán még 8-ban hallottam először, és mindenki egekig magasztalta hogy mekkora jó a film, stb.. :D Leszedtem és elkezdtem lesni, sé már a film kb első 3 percéből sütött hogy ez a  tipikus táncos film lesz.. Megy a zene, menőlány  a pultnál, mindenki pasi oda van érte.. ..ő táncol a diszkó közepén..
Kicsit késöbb apuci és anyuci is feltűnnek akik csak a legjobbat akarják a piciny lányuknak, és ellenzik h nem jár ilyen tehetséggel suliba.. stb..
Picit késöbb feltűnik a kiszemelt pali is, na meg kiderül h valaki felfigyelt rá és őt akarják a főtáncosnak stb..
A filmben eza  tipikus álom amerikai szellem van megörkítve és egyszerűen süt róla hogy ilyet még csak poénbol se láthatsz sehol se.. :D
Ez a tipikus step up jellegű film, csak kb ha a step up mondjuk b-c kategóriás akkor ez kb v-w :S
Már kb 20 perce néztem a filmet és még mindig semmi nem történt.. Jó nyilván az ember nem várhatja egy táncos filmben hogy kiderüljön ki a gyilkos, de akkor is.. Na meg a táncparketten  a nagyzolós mindenkit lenyomós tánc is kb olyan volt h 2 energiaital után én is viritok olyat.. :D
A film egyetlen fénypontja talán Jessica Alba lenne, ha nem vigyorogna mindig mint a tejbe tök..
A haja meg mindig olyan mintha egy tehén belenyalt volna.. :D

Most nézem imdb-n és hát a 4.5 sokat elárul..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr421989122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.. 2008.08.23. 21:25:01

blőőőő!!!! hát, igen... aki nem táncos, az ugye nemis érzi át, és nem is érti meg a film lényegét... de nekem például nagyoniss hasznos volt megnézni.... azóta mégjobb vagyok...xDxD nah, jóó, ez nagyon egós volt.... de akkoriss legalább vmi amire lehet gondolni, hogy véglag sose adjam fel... nem mintha tánc nélkül kibírnám.... imkább szenvedek....bár lehet, hogy csak én vagyok illyen beteg állat..... :D :D
süti beállítások módosítása