Pihi

2008.08.22. 13:22

Weinie boy most elmegy alukálni aztán utánna folytatja a postot... :D
Hát azt reméltem hogy mire felkelek Adri már itt lesz és nem kell a szokásosat végigjátszani.. (a megbeszélt időponttól még 2 óra...)
Szóval nincs itt, és már tul vagyok az idegeskedésen, most már csak csalodott vagyok, mert ugy érzem  a világ ellenem fordult.
Lehet h csak a komás énem beszél belőlem, de most igy érzek..
Meg azért picit bosszantó..
Tudom h Adri utálja a ha a Fannihoz hasonlítom szal most bosszúból azért is.. :D
A Fanninak ez a mániája hogy mindenhonnan elkésik, de ő legalább eddig csak párszor játszotta be h órákat késik most meg azért Adri már nem xarral gurigázik és rendszeressen elkésik/elkésünk...
Apropó elkésés..
Mi az h a nők késhetnek pár percet??? (Na meg a többségük a pár percet úgy értelmezi h a félóra is belefér.. )
Szerintem én ott rontom el h soha nem hagyom ott őket, mert szegény lányok.. ...de mostanában kezd elegem lenni: A NAGY LOFAXT!
Jó mondjuk Adri cseles, mert ő álltalábn hozzánk jön, és itthonról hova menjek? :D
Visszatérve miaz h ők késhetnek..?
Ha én/férfiak is oda tudnak érni időre, akkor a nők miért tehetik meg h nem..?
Most nem arról bezsélek h pár percet, mert az mindenkivel megeshet h nem ér oda időre ahogy eltervezte, mert pirosat kap, elveszti a kulcsait, mit tom én..
De aza  durva h az etikett szerint a nők késhetnek 10 percet!
Milyen viág ez te?
Remélem msot a csajok nem akadnak ki, de mi jogosítja őket fel erre?
Asszem nagyot lesni mindegyik csaj ha 40 percet késnék, és még csak fel se venném a telfonomat..
-update-
most jött az sms h jön.. 5-8 perc..
kiváncsi leszek..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr761989120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2008.08.22. 17:19:27

Ha randi, akk max 10 perc, de akk is úgy hogy utána egész végig kéri a bocsikat. Ha nem randi akk talán több, de fél óra akkor se. Aki annál többet, az egyszerűen nem veszi komolyan a dolgot, ezek után énse őt...

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.08.22. 17:36:31

Én amondó vagyok, hogy 10-15 perc még belefér. Természetesen akkor, ha nem hivatalos ügyről van szó, hanem privátról. Több is lehet, de akkor legalább egy SMS/hívás, hogy bocs, késni fogok fél órát. Mivel én buszozok, mindig megpróbálom úgy alakítani, hogy pontos legyek. Vagy előbb érek oda, vagy elütöm az időmet addig. Ha meg nagyon sok lenne a várakozás, akkor meg bemegyek egy későbbi busszal, amivel lehet, hogy kések, de akkor azt előre megmondom.

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.08.22. 18:18:04

na ez az.. én is min egy sms h kések sorry.. :D mondjuk én álltalában nem kések (nőktől), mondjuk álltalában se, ha mégis akkor biztos h nő miatt.. :D
süti beállítások módosítása