A napom második fele igencsak érdekesen alakult..
Ugye átadtam a lüttyőnek a kerekét, meg az átalakítót, aztán spuri Cinkyékhez. Igyekeztünk gyorsan beállítani a routert, amivel ugyan voltak nehézségek, de aztán Kaszával megoldottuk. Cinky picit ideges volt már mert neki menni kellett volna valami találkozóra, de mi még mindig ott voltunk, aztán végül Kasza lépett, én meg gondoltam megvárom Adrit, mert ugye úgy volt h jön hozzánk, de aztán végül (utólag) nem jött..
Mire elkészült.. ..Na meg mire elindultunk.. Végre úton, de még kiderült indulás elött h igaziból ő árkádba menne, mert kéne neki hajvasaló.. :S Na jó segáz, úgyis nekem is kell vennem ezt-azt.
30 fokba egyébként különösen jó ha az emberen farmer van... (mondanom sem kell én érthetetlen okokból abba mentem.. :D Szóval Cinkyéktől árkádig séta a 35 fokban.. :S :D Mellesleg kb 2km.. :D

Végre beérünk árkádba, akkor meglestük amit kell, na meg amit nem.. :D Vettünk már mindent, na és mikor én azt hittem hogy már vége, onnantól számítva még 2 órán át mentünk ide oda, kiegészítőkért, polóért, macskakajáért, szal "mókás" volt.. :D
Közbe találkoztunk Romival és Bojekkel, és felajánloták h hazavisznek minket ha végeztünk mert ők kocsival jöttek... :D
Végül elindultunk, és ugy uyg volt h Adri még jön ide hozzánk, de aztán mégse.. :D De ebbe már nem akarok belemenni..
Hazafelé meg allgathattam a sok kérdezősködést h : "ti akkor most jártok"
És valahogy nem tudják bevenni a kobakjukba h attol h együtt lógunk még nem járunk...
Ez ilyen Andis barátság. Úgy értem hogy az Andival is csomót logunk együtt, de mégse járunk. Ezek ilyen fiu lány barátságok és kész :D

off
lány: -szerinted van olyan h fiu-lány barátság???
fiu: - ez  a kérdés most arra irányul h meg akarlak-e dugni..?
LoOoL :D
on

Szóval ma is elvoltam na meg a pénzt amit ma "erestem" kb el is vertem.. :S
Amiket vettem:
- cián kék színű galléros poló pamutból
- 104 lemez tárolására alkalmas füzet szerű cd tartó
- fekete-neonzüld kockás csuklószorító
- axe deo
- nestea citrom(mert szomjas voltam/voltunk)

Asszem ennyi.. :D
Most lépek
Byebye

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr311989119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.08.21. 22:00:27

Ez a fiú-lány barátság elgondolkodtató... Példaként említeném egy lány ismerősömet, akivel egy időben nagyon jóban voltunk, de tényleg nem jártunk. Az egész úgy indult, hogy csókolommal köszöntem neki, miközben ő fél évvel fiatalabb nálam :D Jól van na, egyrészt 14 éves voltam, másrészt ő meg jóval idősebbnek nézett ki (na persze nem ráncok, meg ilyenek :P ). Ebből lett az, hogy jókat nevettünk, órákon át beszélgettünk. Persze mindenki azt hitte, hogy járunk, így mindig meg kellett magyaráznunk, hogy nem. Az egy dolog, hogy kb. 1 év múlva már volt kézen fogva sétálás, meg ölelgetés, de ennyi. A másik az, hogy nevezd. Barát? Azt a "hímnemű egyedekre" szokták mondani. :P Barátnő? Akkor egyből arra asszociálnak, hogy jártok. Már úgy emlegettem, hogy "egy barátom, aki lány" :D Természetesen nem tartott olyan sokáig az egész, volt pár érdekes dolog, ami miatt már alig beszélünk :S De ez már egy másik, hosszú történet...

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.08.22. 08:38:28

na igen... én is az "egy barátom, aki lány" vagy barátosném jelzőkkel szoktam illetni őket.. :D

Andi 2008.08.22. 10:35:10

Vagy a legkedvencebbik barátosnéd! :D köhömmm... :D :D

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.08.22. 13:17:41

..nem lezs ez így jó.. :D Már túl jól ismertek.. :D
süti beállítások módosítása