Fireworks

2008.08.21. 13:01

A mai napom eddig:
Reggel felkeltem ugy 9 körül és szinte kidobott az ágy. Gyorsan megreggeliztem, aztán Dominiknak befűztem a kerekét, és hát nagyon büszke vagyok magamra, mert naggggyon pro lett. :D
Aztán utánna go boltba apuval, ami nagy szó mert apu soha nem szokott boltba járni :D
Aztán go város h vegyek apunak hangkártyát a gépébe, aztán go vissza, aztán Andival beszéltem msn en.
Utána hangkártya setup, aztán jött közbe Gery h adjon dvd-t a househoz.. :D
Aztán visszajöttem.. És most msn, na meg irok ide.. :D

Tegnap este egész korrekt volt..
Bementünk tűzijátékot lesni (tudtátok h az nem is tüzjáték hanem tüzijáték..???, én mindig simán tüzjátéknak mondom.. :D )
Szóval Andiék nem jöttek mert ők úgy gondolták hogy kimennek págiszhoz, mi meg nem akartunk annyit menni.. ..bár utólag okosabb lett volna, mert lofaxt nem láttunk a tűzijátékból..
Aztán go vissza hozzánk, kis poker, de mindenki punnyadt volt... .szal xar volt.. :D
Na megyek mert még gó zuhany, aztán Cinkyék, oszt hajgöndörítés.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr311989117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása