Balcsi vol#1

2008.08.19. 12:46

Na végre ugy tűnik h le tudom irni mi is történt velem a balcsin. Szerintem még most az elején le kéne szögezni h hosszú lesz ezért még mindjárt itt az elején betolom a folytatás után gombot.. :D
A dolog úgy indult hogy hétfőn reggel (hajnalban.. , mert apu szerint 4 óra az már reggel, nálam a 4 óra még este, a 6 óra hajnal, és a 8-9 az a reggel.. )
Szóval "este" 4 kor keltünk, és ugy kb 4:50 fele el is hagytuk a házat. Apu kiköttötte hogy minden elektromos cuccot huzzak ki és h semmi ne menjen mig el vagyunk "menve" , de én csles voltma és beállítottam a gépet h kapcsoljon ki, és minden este kapcsoljon be h letöltse ami le kell, szóval azért nem szünt meg a világgal a kapcsolat. Talán néha láttatok is msn-en pont e miatt.. :D
Tehát reggel elindultunk végre, még tök sötét, de valahogy abszolút nem voltm állmos, semmennyire sem.. :D
Állomáson picit para volt, mert nem irták kia  vonatunk h bent lenne, de még azt sem h egyáltalán van olyan vonat amire mi váltottunk jegyet.. :D
4 percel az indulás elött végre kiirták, erre meg az egész váróterem elindult  a vágányra szal odafelé álltunk a vonaton.. :S
Először budapaest-kelenföldig mentünk, aztán onnan le Lellére.. (csak azért kellett így mert nincs közvetlen járat balatonra.. ..ezt a hülyeséget.. :@ )
Szóval kelenfldig ácsorgás.. ..természetesen nem ért be pontosan a vonatunk(20 percet késett), és mi még azt hittük h ha van 19 percünk a csatlakozásig akkor nem lehet baj belőle.. ..aha.. persze.. :D (Igen jol látjátok 20 percet késett és 19 perc volt a csatlakozásig, szal elvileg nem értük volna el..) de mivel a másik vonat is késet az indulással, igy sikerült.. :D 1,5 perc alatt lefutottunk 11 vágánnyi távot majd beszabadultunk a vagonba.. MIkor már épp azt hitük hogy lesz helyünk ennyi megpróbáltatás után akkor rá kellett döbbennünk hogy NEM!
Benéztünk minden kabinba, de semmi.. :S Mindenhol tele volt.. Ahol meg 2 en voltka ott meg keresztbefekve elaludtak és esélyünk se volt arra hogy el tudjunk ülni.. :D
Szóval kb fél óra ácsorgás után sikerült csak leülni (végre).
Én kis cseles azt hittem hogy jo lesz az ha farmerben megyek (na meg ugye annyira televolt a táskám h nem is fért volna bele...) szal mindenképp abban kellett volna mennem.. :S Nade lényeg a lényeg hogy ge*i meleg volt és mire leértünk a fontosabb tagjaimról is csorgott már a víz.. :S
Végre leszáltunk, akkor kb 20 perc séta a 35 fokban az állomásról a szállásig (farmerben) tele pakkokkal.. :S ..de segáz.. ..erről szól a nyaralás vagy nem..? :D
Beérünk lepoakolunk, a tulajjal gyorsan elrendezzük a rendeznivalókat, lelép, minden faxa, gondoltam most picit lepihenek még míg Adriért kell mennem (ekkor volt 10:05 ) picit elfeküdtem az első ágyon, na mondom felhívom Adrit h nehogy elaludjon vagy mit tom én, hívom erre csendesen felveszi, mintha most kelt volna fel, erre közli hogy azért ilyen csendes mert épp a vonaton van már és 9:55 kor indult, szal még kb 10 perc és beér.. :S Na akkor gyorsan összeszedni magam, meg akkor még apuék ott veszekedtek, mert anuy adott 2e forintot h vegyek mindenfélét a hétre.. (  :O ) nézek rá h most mit akar 2e forintbol, erre apu is megunta és adott 10e forintot.. :D Na akkor gyorsan go állomás, Adrit összeszedtem, és akkor go interspar(ta) (ja mert ugye a spár ott van az állomástól 1 percre) na és akkor vetünk minden xart, sé majd emgszakadtunk míg hazacihelődtük Adrival, de segáz.. :D
Lepakolásztunk, előkerült a pálinka is.. :D Szal minden happy volt.. :D
Asszem mára ennyi, mert már zsibadnak az ujjaim.. :D A kövezkező rész este várható.. :D

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.08.19. 13:10:42

Hát igen, nincs közvetlen járat Balatonra... Pár éve még volt busz Győr-Kaposvár vonalon, viszont most már csak Keszthelyig megy, nekem is ott kellett átszállni. De legalább volt helyem :D Amúgy nem tudom, mennyi volt a szállás, de nekem is szólhatsz, ha jövő nyáron mentek, aztán egyeztetek időpontot mamáékkal :D Déli part, utcának saját lejárója van (ingyenes), pár száz méterre ott a strand, át lehet menni a vízen, fene se figyel :P Csak mondom, előre kell egyeztetni, mert már jelezték idén osztrákok, hogy jövőre is jönnének, persze időpontra :)

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.08.19. 14:12:55

jövőre ugy kéne h összeszedni eg ypár embert és akkor lemmenni valahova, vagy hozzátok akkor, vagy kivenni eg ynagyobb házat.. ot lellén már néztem.. sztem ha mondjuk 10-15 ember jönne akkor olcsón megusznánk.. :D

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.08.19. 18:09:21

Idén is volt róla szó, hogy páran lejönnének, de nem lett belőle semmi. A mi nyaralónk Balatonmáriafürdőn 8 vagy 10 személyes, pontosan nem tudom. Asszem 15ezer naponta, és akkor meg lehet tölteni a házat, de mama idén lement volna 13ig. De mondta, hogy olcsóbban is meg lehetne úszni, de az csak akkor lehetséges, ha kevesen vagyunk, és papa nincs lent. Mert akkor (talán ingyen) megoldható, hogy kint alszunk garázsban. Van 3 db kétszemélyes ágy, meg egy kis kihúzhatós. Emellett még fennáll a sátorozás lehetősége is, persze saját sátorral, mert nekünk nincs :D Amúgy a házunk elég nagy, két szintes. Alul van egy konyha, mosdó, étkező, nappali, felül pedig 2 háló és egy mosdó. És van terasz is, fent 1, lent meg kettő. Majd teszek fel képet, lehet, hogy ma meg is oldom, csak előbb be kell üzemelnem a galériát az oldalamon :D