Parti powered by us

2008.08.09. 10:06

Tegnap elvoltunk picit hullámba.. Pontosabban 7 től éjjfélig.. :D
Képek most nem készültek amiket, bánok, is csak mostanában nincs energiám még ott rohangászni körbe-körbe hogy fényképeket csináljak.. :D Szal én elviszem szivesen ha más igényt tart rá..
Nade:
7 kor mentünk át, de Kömiék (Andi & Kömi) előbb jöttek hozzánk, mert még meg kellett csinálni Slynak az ajándékát...
Kap egy sodrófát, fakanalat, és kötényt.

Hullámba elég jol elvoltunk. Akik itt voltak: Erika, Andi, Zsófi, Peti, Kömi, Pálesz, Balage, Gery, weinie
Billiárdoztunk is, neteztünk is, ittunk is, pizzáztunk/gyrosoztnk, szal elvolt a nép.
Sokat dumáltunk, röhögtünk stb.. szal tényleg jol iskerült.
Már konzultáltam parti ügyileg a Hullámos kollégákkal, és mindenben megegyeztünk, de azért majd még pontosítunk hogy hogy is lesz ez.. na meg még kell majd egy sor meghívót kiküldeni h akkor ki is jön..
Hirtelen ennyi, megyek szunyálni, mert végre rendesen tudtam aludni, erre apu felkelt: "...már 10 óra van..!! "
Ehhez képes 8:48 volt.. :S

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr511989099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.08.09. 13:55:05

Sajnálom, hogy nem tudtam elmenni, de nem értem volna oda sehogy se. 18:30 előtt estem be vidékibe, onnan még haza. Otthon voltam 19-kor, vissza már nem volt semmi kedvem :D Majd legközelebb talán tiszteletem tudom tenni, de még ez is kérdéses.
süti beállítások módosítása