"Kis" kirándulás...

2008.08.09. 19:28

Még mielött mindenki rám gonodlna, kivételesen nem rólam van szó, hanem Adriról...
A leányzó már tegnap zaklatott hogy nézzek neki vonatot balatonra, mert náluk nincs net.. ..néztem si és megegyeztünk hogy majd még beszélünk, stb...
Reggel irok neki egy sms-t h elérte e a vonatot, mert tudtam h a 7:40 az picit korán van a leányzónak, gondoltam megkérdem minden OK-e?
Hát pár perc mulva látom h irt, h lekéste azt a vonatot de segáz, mert jött másik.. Gondolta minden ok, de mégse.. :D
Mint késöb kiderült amivel ment volna, az 1 átszállással simán levitte volna 11:30 ra.. ..ehhez képes 16:37 re ért le a leányzó.. :S Picit több átszállásal, mert ugye kb mindenhol átkellett szálni, na meg ugye sok helyen várni is kellett.. (és nem csak 5 percet)

Na szóval itt a menetrend..:
Győr - Pápa (itt lerohadtt a mozdony szal fél óra várakozás)
Pápa - Celldömölk
Celldömölk - Tapolca
Tapolca - Keszthely
Keszthely - Balatonszentgyörgy
Balatonszentgyörgy - Fonyód
..nc..

Tehát tulajdonképpen 5 átszállás, és 8:40 - 15:37 ig utazás.. :D Az durván 7 óra utazás.. :D Laza...
Épp azon gondolkoztam, h kéne ilyet csinálni h pl kitűzük h debrecen, és akkor ki ér oda elöbb..? :D
És mondjuk meg lenne határozva hogy egyhuzamba max 50 km lehet megtenni ugyanazon a vonaton.. :D

off
on

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr141989102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2008.08.09. 22:59:33

péntek aszontad találtál nekem csajt, majd fejsd ki pls :D

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.08.10. 08:35:16

ja azt azért mondtam mert láttam egy csajt akinek ugyan ilyen krémszinnű converse votl mint nked, de nem tom h ki volt az.. :S És legjobb tudomásom szerint iwiw-en nem lehet rákeresni emberekre a cipőjük szerint.. :D

Andi 2008.08.10. 16:38:09

Mikor rakod fel azokat esküvői, egy pár nem homályos, képeket?
süti beállítások módosítása