Hát a mai napom is  a szokásos alig alvós éjszakával vette kezdetét, és emiatt nem voltam túl rózsás kedvemben..
Gyors reggeli után apu elküldött h vegyek füvet. Ezzel nem is lenne semmi gond, csak a magbolt a Széchenyi téren van, és hát ilyen melegbe, nem sok kedvem volt ellátogatni oda.. ..Nade, segáz, villoghattam egyet az új táskámban, amit tegnap vettünk Andival és Petivel az árkádban.. Szóval új táska fel, mert hát valamibe el kell hozni a füvet..
Bemegyek, mondom a nőnek (mellesleg naggggggggyon sexy volt) hogy nekem kb 16m"2 re kéne a fű, erre a kezembe nyom egy fél kilós csomagot (mi a kert fenti részét, 5kg al füvesíettük anno, és az nem volt elég.. ...szal kételyek közepedte elfogadtam és konstatáltam, hogy tényleg az van ráírva hogy 15-20m"2 szóval gondoltma biztos nem poénból írták rá.. :D ..de mint kiderült mégis.. ...szal miután kipróbáltuk h elég-e (és mint kiderült nem..) volt még egy köröm a magboltba..
A nő tiszta hülyének nézett hogy minek nekem 60m"2-nyi fű? Focipályára..? Vagy mi a rák..? De gondolom még ő se vetett soha füvet, csak eladó..
Na szóval gyorsan haza, majd fü vetés/ültetés.. Aztán locsolás.. ..és most itt fent pihizek.. :D
Jobban mondva pihiznék, de apu ebédelni akar már, nem tommire föl, mikro 11 kor reggeliztünk...??? Most meg 12:40 van.. Szóval kényszerevés.. :D
Na megyek.
Bye all!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr641989094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2008.08.07. 20:37:03

Na igen, ha én nem lennék, most a táskáddal sem menőzhetnél... :D
süti beállítások módosítása