A vér keze...

2008.08.06. 10:24

Na hát a mai reggelt is benéztem..
A korábbi postokban már irtam hogy mostanában nem nagyon alszom és azt hittem hogy most h még 1 kor is winfost telepítettem majd menni fog az alvás... ...aha.. ...persze.. ..ahogy azt weinie gondolta..
Szóval fél 2 fele feküdtem le és nem voltam rózsás kedvemben mert ez a xar jol kicseszett velem, és ismét szereztem magamnak egy jó estét..
Közbe hivott Bojek hogy menjek le.. Lemegyek , erre ereszt a hűtő mert kiszurták egy késsel.. (Hozzá kell tenni h nem direkt, vagy ilyesmi, merő véletlen volt) Szóval hűtőnek annyi.. Leeresztett belőle a hűtőfolyadék.. Faxa.

Mire felértem természetesen már vége volt a vacsora csatának (mugy nem szoktam nézni, de a Szőke Andrásra kiváncsi voltam..
Ezek után/közbe vettem észre hogy xar a gép, de akkor még apu kitalálta hogy nézzük meg az életben maradtakat.. Mondanom sem kell hogy 93-as film révén, nem várhat jo színészi alakítást az ember, és hiába igaz történet a film akkor is egy fos! Apu persze az egekig magasztalta, hogy mekkora jo egy film.. ..hát igen.. ..93-ban lehet hogy új volt (csak új, jó akkor se volt, az tuti.. )

A mai program még kb fél óra lazulás itt a székben, aztán utánn picit összepakolok, majd go egy zuhanyra a fürdőbe, mert este olyan melegem volt h szinte megizadtam, szal ol fog esni egy laza zuhany...
Délbe meg átdzsalok a mamához ebédelni, ott eltöltök egy másfél órát azt go vissza mert jönnek Andiék (Andi, Peti)
Ha mázlim van megúszom a Sharon naplója nézést.. ..de Andinál soha nem lehet tudni.. :D
Reggeli frissitőnek (a fél 11 az még reggel..? ) itt eg ykis muzsika


Song lyrics | Nine Thou (superstars Remix) lyrics

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr631989092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2008.08.07. 11:14:50

Hát nem úsztátok meg!!! :D

Bojek 2008.08.07. 19:14:06

da fridge murderer
süti beállítások módosítása