Blogpost

2008.08.03. 19:17

Hát nem tom mit irjak, a nap végére eléggé leharcoltam magam.. :S
Ittvoltak ugye nővéremék, meg mama, és most nem nagyon vagyok toppon, főleg h rájöttem h Nikit megint nem látom egy darabig, mert ugye ő megy gólyatáborba, és mire hazajönne, és addigra meg megyek a balcsira megint egy hétre.. ..szóval very fisi-fosi kilátások..
Megint a Phonix rising-ot hallgatom amit korábban már belinkeltem, de msot nem felpezsdítően, hanem inkább xarul hat rám.. Szerintem nézek valami filmet mindjárt és attól remélhetőleg jobb kedvem lesz.. :D
Asszem emgézem emgint a step up 2-t, jobban mondva letöltés szinten az áll legközelebb a késhez, és elvielg az lesz a jo moka nekem most, de olyan vagyok mint a mosott xar, szal lehet h alvás lesz a vége, mert ugye 6:30 kor keltünk... ..na meg a kártyapartinak 12:00 körül volt vége, szal mig ágybakerültem, volt kb 1.. :S
Sorry, all de nincs több energiám irkálni.. :S

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr681989083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása