S-M:istery day

2008.08.02. 21:20

Ma naggyon jo napom volt :) Talán már több hónapja nem volt iylen jo.. :D
Teljesen ki vagyok vetkőzve magamból.. :D
Tegnap este teljesen bekészültem és kb éjjfél felé még betoltam az arcba egy cappuchinot, mint azt ahogy Balage blogján is rögzítettem.. :D Na szóval ez picit beárnyékolta az éjszakát, mert kb 2 órát aludtam össze-vissza... :D
Szóval egész este nem aludtam, ugyhogy regegl már nagyon em tudtam mit kezzdeni magammal, szóval 6:30 kor elmentem futni.. :D
Nagyon jol esett emrt ilyenkor reggel anggyon jo levegő van.. :D Közbe sétáltma egy jót, szal nagyon jol esett eza  kis reggeli mokázás.. :D
Ezek után haza, de közbe apu kizárt itthonró, szal csengetés, de közbe meg kiderült h nem jo a csengőnk csak merő mázli h apu épp beengedett.. :D
Gyors zuhany, kis felfrissülés, majd kicsit még összerakodtama  szobámba h ugy tünjön mintha én mindig ilyen rendbe élnék.. :D
Apu is gyorsan megreggelizett, és aztán az egész család elindult Judit elé az állomásra.. :D
Közbe még piacon is vettünk ezt-azt, aztán már csak 4 percünk volt kiérni a menetrend szerint.. ..de nem aggodtam, mert ugye MÁV.. ...20 perc késés minimum.. Ennek ellenére csak 15 percet késett.. :D
Hazafelé Judit is mesélt én is meséltem, meg mindenki mesélt...
Beugrottunk Incognito-ba is és Judtnak kapásból vettünk farmert, meg felsőt, szal megvolt a névnapi ajándékozás is.
Aztán tényleg go haza, de mire visszértünk már kaja time, szóval go boltba.. természetesen a dolgok felét elfeljetettük ezzért 2* kellett menni.. :D
Tök fincsi rakottkrumli volt az ebéd, majd kis csendes pihenő, ami nekem picit hosszabbra nyúl, konkrétan dután 6 ig..
Lassna jöttek Zoliék is felköszönteni mindenkit, aztán vacsi, aztán Wall-e nézés családosan, majd most jön a kártyaparti, szal megyek is mert Judit már kever.. :D
Bye all! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr171989082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása