Bazi.. eh..

2008.08.01. 21:12

Hu teljesen kész vagyok... Mosdulni is alig tudok..
Apuékal átmentünk a hullámba és kitaláltuk h mi majd pizzát eszünk.. Apu azt mondta h farkas éhes...
Na mondom akkor 3-an meg tudunk enni 2 pizzát.. ahha.. persze.. Anyu evett egy fél hawaii-t apu meg egy fél gombásat.. ..és akkor szolnak hogy ők már ne kérnek ám a sonkásból..
Magyarul weinie eszi emg egyedül az egész pizzát.. én azt számoltma hogy én eszek egy felet és apu majd megeszi a többit.. ..szóval most nem nagyon vagyok mozgásképes.. :D
Holnap jön nővérem, és már alig várom. Már angyon hiányzik :)
Megyünk vásárolni is, meg minden, szal jó lesz már :)
Ma anyuval is "beszéltem". Ez annyit takar h ő sirt h neki milyen xar én meg hallgatom. De már tele van a bucuskám vele rendesen. Ő jár el ide oda, itthon sincs, szórja a pénzt, és akkor sír a szája hogy már nem jo ez a házasság, meg stb.. (...az emg csak mellékes hogy van valakije..)
Úgy állítja be mintha ő lenne a szent szűz, és mindenki más hibás..
..ha emg az ember felmeri hozni h rendet kéne raknia, akkor meg felkapja  vizet h ő ugyan mért rakna rendet???
Aztán kiosztottam hogy azért mert: Ő CSINÁLT KUPIT ÉS  A FAXOM KI VAN VELE H SENKIT NEM HIVHATOK FEL MAGAMHOZ BŰNTUDAT NÉLKÜL, MERT AZT KELL LESNI H MIKOR MIN ESIK ÁT A TAG..
Meguntam ezt a hajcihőt, h mindig mindenért nekem kell küzdeni, és már ugy vagyok vele, h magasról..
Tényleg az lenne a legjobb ha elválnának, csak tudom hogy akkor meg anuyé maradna a ház, meg minden, mert annó ő többel szált bele a megvételbe...
Szóval kacifántos.. Én meg úgy vagyok vele hogy nem szívesen hagynám itt ezt a házat, csak azért mert "anyuci" kitalálta hogy neki elege van...
Na mind1 nem traktállak benneteket a hülyeségeimmel..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr771989079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2008.08.01. 22:07:27

Mint frissenelváltszülők gyereke: ezt mondani nagyon könnyű, átélni már picit nehezebb, feldolgozni meg lehetetlen. Előtte úgy tűnik, h majd jobb lesz utána, aztán akármilyen a viszonyod (nálad anyuddal), mikor tudatosul benned, hogy soha többet nem fog "haza" jönni anyud, ahhoz kell ám lelki erő. Én is sokszor érzem még most is, hogy ha lefeküdnék az ágyamra és feladnám, elengedném magam akkor egyszerűen szétfolynék a sok düh, bánat és "miértvelemtörténikmindez?" miatt.

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.08.01. 22:39:19

hát nem tom.. én most eléggé ugy vok vele hogy ha ennyire nem megy akkor minek erőltetni.. Nyilván átélni sokkal nehezebb, de erről (még) nem tudok nyilatkozni..

Andi 2008.08.01. 23:51:02

Hát tényleg ritka szar átélni...Mondhatni az egyik legrosszabb dolog, hogy már nincs normális családod, apa, anya vidámság... :S Szóval tényleg gondold át, mert a Te szüleid már nehezen boldogulnának egymás nélkül...
süti beállítások módosítása