Hát igen, király vagyok..

2008.07.29. 21:05

Most nagyon büszke vok magamra mert feltuningoltam a winampom, és most annyira pro és gyor mint állat..
Szedtem hozzá egy franko kis skint, és már very fasza a rendszer.
Közbe Nikivel beszélgetek msn-en és közbe a step up zenéjét hallgatom.. :D
Most pcit pörgök.. :D Ma 2 energiaitalt ittam, és ez most igy jo is nekem szerintem.. :D

Más: a tegnapi parás post után most már biztosan tudom h minden ok, szóval picit lenyugodtam.. :D
Ma voltunk röpizni is ami viszonlag jó volt, de messzem nem említhető együtt a balcsis röpikkel.. :D
2 kor kezdtünk és nagyon jol elvoltunk. Akik itt/ott voltak: Csunya, Gery, Bence, Kata, Kasza, Cinky, weinie.

Na most ezt hallgatom. Enjoy!

Naggyon elvagyook, nem is nagyon tudok mit hozzáfűzni.. :D
Megyek, majd még irok.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr201989068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása