Hát emgvolt az első hivatalos talákozás balcsi óta NIkivel, és már most úgy tünik hogy nem lessz könnyű.
Nem a Nikiről van szó, mert őt továbbra is nagyon szeretem. (Nem érdekel ha nyálasnak tarjátok, akkor is szeretem, és akkor is! Majd én is Nyuszimnak hívom és minden post azzal lesz tele h Nyuszim így, Nyuszim úgy..)
Szóval Nikivel nagyon jól elvoltunk. Elöször ugy tünt hogy ez a séta, dunapart dolog, nem fog menni, mert nagyon csendben ültünk egy darabig, sé kezdet kinos lenni h kb minden 5 percből 1 perc hallgatással megy el,.
Végül mégiscsak álunk kötöttünk ki, és egy film lett a vége, aminek igaziból örülök mert nagyon jol éreztük egymást közen, de ugy érzem a konkrétabb leírás megy a rejtet részlegbe.. :D
A dolgo vége érdekessen alakult mert Niki nem azt mondta hogy velem jön el, hanem hogy a Geryvel, (ezt persze én is az utsó pillanatban tudom meg) Szóval mindenki Nikit keresi, és én is parázok hogy msot mi lesz a leányzóval. Feltettem az első buszra,(természetesen az is csak 30 perc mulva jött..) Szal parázás, meg ugye megegyeztünk hogy ha hazaért akkor küld sms-t vagy felhiv vagy valami, de kb már 30 perce otthon avn..
Na végszóra, csak irt.. ..picit megnyugodtam, de mondjuk az sms se mond tul sokat.. :S
És természetesen holnap nem jön röpizni sem.. :S ááhh.. :@
Most én is büntudatos vok.. Picsába! :@
megyek is..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr131989067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2008.07.29. 21:25:53

"Majd én is Nyuszimnak hívom és minden post azzal lesz tele h Nyuszim így, Nyuszim úgy..)" :D:D:D:D:DxD Bár már ott tartanánk...

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.07.29. 21:50:09

hát ezen ne muljon, én Nyuszimnak irom ha ettől boldogabb lesezl.. :D

Andi 2008.07.29. 23:47:28

Könyörgöm NEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( :D :D :D
süti beállítások módosítása