Weinie's freetime...

2008.07.27. 14:53

Megint hosszúra sikerült szal míg olvassátok itt egy kis zene:

Na hát nem is tudom mit irjak, csak egy picit össze akarom foglalni h mi is történt velem az elmúlt napokban.. :D
Pár napja már nem irtam , mert egyszerüen nem volt időm rá.. :S Szegény Nikivel se tudtam úgy foglalkozni ahogy terveztem, de ma este már leszek msn-en, na meg ugye holnap már hétfő van.. :D
Szóval ugye pénteken parti volt és nagyon jól elvoltunk.
7 kor kezdtünk hullámban és egy laza pizza után átjöttünk hozzánk, mert ugye anyumék nem voltak itthon. :D
Lilla hozta magával Bálintot is (a vizi pipája), ugyhogy nagyon jol elvoltunk. Kis zene, beszélgetés, hülyülés, pár doboz sör és pár szál cigi is elfogyott, de semmiképpen sem agysejtirtó tevékenységben, csak hogy picit oldotabb legyen a hangulat.. :D
Készült pár kép is de nem számottevő, majd feldobom a többivel együtt.. ..a szokott helyre..
Akik itt voltak: Lilla, Gery, Balage, Zsófi, Peti, Emi, Erika, weinie. (érkezési sorrendben.)
A parti elég jo volt sztem, már rég voltam el ilyen jol.. :D
Gery is picit betekintést nyert a baráti körbe és tlaán picit meg is lepődött rajta hogy milyen ismerőseim/haverjaim vannak.. :D Sztem a 2 lányon nagyot nézhetett (Emi, Lilla) Mert ugye mindketten ilyen nagy rokker lányok, és hát nem mindennapi a kinézetük... :D

A másnap reggel is érdekes volt...
Emi nálunk aludt amihez csak egy idézetet fűznék:
weinie: -"...egy ágyban alszunk jó..?  ...vagy félsz tőlem..?"
Emi: -"...miért te félsz tőlem..? :D "

Szóval Emit se kell félteni.. :D A másik nagy poén az volt mikor kijön a fürdődőböl egszál polóban, és utközben leejti a melltartóját... ...kuncogott egyett majd befeküdt az ágyba.. :D

A slusszpoén az volt mikor éjfélkor felfedeztük hogy nincs itt Chris :S ( "Hol vagy Chrisy??? ")

A reggel is érdekes volt mert ugye Emi itt alszik melletem, erre jön be Adri és ő picit besokkkolt hogy akkor hogy is van ez, na és akkor még jött Andi is... :D Elég érdekes volt.. :D
Egész nap a csajokkal voltam, és tök jol elvoltunk.. Csináltunk fini reggelit, majd város, aztán rábapart, aztán vissza hozzánk, aztán játszótér, aztán vissza, aztán go Andit hazakisérni. :D

Most még azon töröm a piciny fejem hogy holnap mi legyen..??? Hova vigyem el a Nikit..? Városba séta/rábapart, vagy film/pizzázás, vagy nem tom.. :S Szoval akinek van vlami lehengerlő gondolata hogy mi is legyen az irjon kommentet. Lehet h talán nem kéne rögtön felhozni magamhoz, mert szegény leányzó még azt hiszi hogy vlami beteg pedofil vagyok.. :D
Másrészről jo lenne tudni hogy ő mit szeretne.. :D
Sztem az lesz hogy ma este még megbeszélem vele msn-en hogy mi is legyen.. :D
Miközben olvassátok remélem hallgatjátok a zenét, mert egész jó.. :D Emi mutitta és azóta teljesen rá vagyok kattanva a Shake -re.. :D
Hirtelen ennyi, most megyek egyet pihizni, majd este re.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr691989063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása