Sly Guy

2008.07.24. 00:08

Most fejezem be a blog rendbeszedését, picit a postokat rendezgetem, emg máshogy álítottam be a kategóriákat, szal kis csel..
A big csel meg az h létrehoztam az oldalon belül egy invisible site-ot (láthatatlan oldal) ami csak nekem elérhető, és oda csak azok a postok kerülnek be amelyek nekem fontosak, vagy olyan tartalmuak hogy nem publikus.. :D
Elvégre is ez egy internetes napló, sé ez arról szól h az én titkaim, de egyelőre ugy tűnik hogy mindenki lát mindent, szal most már van olyan is ami tényeleg csak az enyém.. :D
Többet nem is tudok hozzáfűzni.. Gozok aludni.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr181989058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása