Rainy Days...

2008.07.23. 14:20

Azt hiszem nicns mit hozáfűznöm..
Xar idő van és nincs mit tenni.. :D
Most jöttem meg mamátol (ebédelni voltam nála) és kb azon a  200 m-en amit megtettem sikerült xarrááznom, úgy hoyg esernyővel voltam.. :S
Annyira fúja  szél hogy ami esőt felfog az esernyő azt a szél a következő kanyarban rámburítja az esernyőről. Így nem sok esélye van az embernek arra hoyg épségben, na és persez szárazon odaérjen akárhova is..
Egyedül az vigasztalt h láttam egy fehérpolós csajt, akin nem volt melltartó, és h úgy modjam, az eső elősegítette a megfeleő vizuális feltételek létrejöttét (magyarul: qva jól látszódtak a ditkói.. :D )
Annyira enm tok magammal mit kezdeni hogy sztem nézek pár house részt...

Ja és hogy picit felviditsuk/átérezzük az eső keltette kellemtlenségeket, itt van egy kis zene is hozzá.. :D
Enjoy!
Gentleman - Rainy days - Gentleman - Rainy days

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr701989057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása