Hello bello every budy again! Most van egy kis időm (netem) hogy irjak és eljött az utso nap is és már nem tudunk magunkal mit kezdeni...
Ma nem sokat tudtam aludni, mert EGYESEK nem hagytak  (az csak mellékes hogy 4 kor feküdtem le, és 6 kor keltem...)
Reggel a szokásos "jó reggelt wietnam" szlogennel indult aztán elküldem mindenkit  a csába, hogy hagyjanak, erre fél óra mulva visszajöttek egy adag energie drinkel.. (0,5 liter) amit kapásból meghörpintettem.. :D Egyébként a fél nép már kiutált, met tul sok hülyeséget beszélek llandóan, de azért még vannak akik birnak.. :D ...elvileg... :D
Akik itt vannak: Dorka, Katinka, Niki, Bence, Gergy, weinie4
Egy kis házikóban vagyunk amúgy, ami a kis miller haveréké: Gery
Egész jol elvagyunk, mint azt említettem nagy kártyapartik vannak, és szinte minden nap röpizünk egyet és tök jo az idő is.. :D
Tök jo  a hangulat, sok a pucér lány a strandon... 
Természetesen kb 2 évesek, dehát könnyű őket elásni.. :D
Mugy Niki akit említettem, na ő tök jofej, és egész nap egymástsimizzúk/simiztuk.. :D
Mindenki tök betegnek néz minket, de ez igy jo.. ...már mexoktam.. :D
Ma este megyünk haza amit már várok, mert hiányolom a szobámat, és gépet persze, na meg a napi 3 postot.. :D
Lassan sztem megyek, mert nélkülem igen csak elhalni kezd  a hangulat.. :D
Még gyors blogcheckolások és megyek is  a strandra Skacokkal.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr261989048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki 2008.07.21. 20:47:49

jujj.... één nemszóólok:P:P majd inkább segíítekaz ásásban :D :D am télleg betegnek nééztek minket a Dorkáék, éés kérdezősködött reggel a gery, hogy mi volt a buszon.... green green green
süti beállítások módosítása