Bekészült weinie.. :D

2008.07.20. 23:30

Hu emberek telejsen kész vagyok és nem is tudom mit kezdtem magmmal.. (..lehet h az 1,5 liter energia ital az oka..)
Teljesen elvok magammal.. :D
Ithhon vagyok, és minden happy :D Busszal jöttünk haza és hát "jól elvoltam.."
A társaságom egy ifjú hölgyemény, Niki volt, akit én már régebbről ismerek, de most újra találkoztunk és jol elvoltunk.. :D
Hazafelé picit elkapott minket az eső de sebaj..

HU most nagyon be vagyok készülve szal most nem tudok irni, de holnap reggel első dolgom lesz hogy leírjam mikor mi törtétn.. :D
A hétről csak annyit h soha nem feküdtünk le hajnal 2 elött, és volt olyan nap h 8 órát röpiztünk.. :D
Az se mellékes h 4 kilót fogytam.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr271989049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása