Yesterday...

2008.07.07. 15:03

....Yesterday
All my troubles seemed so far away
Now it looks as though they're here to stay
Oh, I believe
In yesterday....

Aki megmondja h honnan van az idézet az kap egy admin vállveregetést. :D
Ja és gugli barátunkat nem lehet segítségül hívni.. :D

Yesterday(tegnap) egyébként semmi köze nincs ehhez a posthoz, csak valahol halottam, és kedvem támadt berakni ide.. :D

Ma nagyon beújítottam, és építettem egy kis digit állványt a bringám villájára és így ilyen tipikus kerék mellöli felvételeket lehet készíteni vele.. Már le is teszteltem egy 33 másodperces tesztúton.

Ma elkezdtem nézni egy csomo filmet, amit régen mindet jónak tartottam(ahoyg utólag visszaolvasom, picit magyartalannak tűnik ez a mondat, de nincs energiám kijavítani..)
Szóval angy csalódások értek, emrt amit gyerekszemmel még jopofának tartottam az most már hót ciki, és egyszerüen olyan poénok amiken nem lehet nevetni.. (legalábbis 10 év fölöt már biztosan nem..)
A leg szinvonalassabb még a Mr. Bean katasztrófa film volt.. :D
Most megyek, emrt még postára kell mennem, meg pakolászni, emg futni is kéne menni.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr761989035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage 2008.07.07. 17:38:25

Beatles - Yesterday googli nélkül... mindjárt írok üzit iwiwen majd olvasd el.

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.07.07. 18:14:59

admin vállveregetés hozzádva: Balage

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.07.07. 19:23:42

(nem jött üzi Balage! )

Balage 2008.07.08. 00:15:33

most írom
süti beállítások módosítása