Signs

2008.07.07. 21:04

Már vagy kb 5-6 szor láttam ezt a filmet, de bevallom, h még most is rámjön a fosás ha sötétbe nézem, pedig tudom h mikro tünnik el a zöld láb a kukoricásban, és h mikor öleli átt a pincében a gyereket E.T. de akkor is.. :D
Elég para.. :D
Gonoltam leteszem tálcára és irok gyorsan egy postot mert már kezdtem nagyon parálni.. :D (..annak ellenére h tudom h mi a film vége.. :D )
off
a film közbe nézegettem media player classicban h lehet az aspect ratio-t (képarányt) változtatni és a gyári szélesvásznúról átraktam 3:2-esbe és olyan feje van ugy Mel Gibsonnak mint a csúcsfejek cimű filmben.. :D
Viszont multkor volt olyan film is ami gyárilag 3:2 es volt viszont maga a nézhető része az 16:9, és a fekete csikokkal tette ki a 3:2-t, na és azt is átraktam hogy még 16:9-be és az ugy elég durván nézet ki.. a képernyő 1/4 át tette ki a film, mig normál esetben 1/2 ét teszi ki. Ez csak érdekesség..)
Most nem irok leirás mert sztem már mindenki látta.
(Tudom h Andi te nem láttad, mert hát Mel Gibson van benne, de majd egyszer pótoljuk :P )

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr811989038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.07.07. 21:26:13

Én is láttam már a filmet, de akárhányszor megnézem, szintúgy kijön rajtam a foshatnék :D Miután először végignéztem, napokon át néztem a hátam mögé, hogy nincs-e ott E.T. :D Egész ijesztőre sikeredett a film, egyedül szar végignézni, de társaságban már jobb ;)

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.07.07. 22:04:13

egyedül azért jobb mert jobban fosol.. (..asszem ez szó szerint igaz, mert rámjött a cifra..) :D ez a nyul emlékeztet legjobban a fisi fosira, szal ez iylen erőlködős.. :D

Andi 2008.07.08. 16:33:48

Na köszi Dani... :D
süti beállítások módosítása