Screwded up...

2008.07.06. 18:01

Ma befejztem a SGH részeket, és elkezdtem a Private Practice-t (Dr. Addison..)
Az Sgh évadzáró rész egy kalap fos volt..  Egyszerüen semmi..
Burke ott hagyta Yangot az oltárnál, Gorgie meg gyereket akar Callietől, és McCsábító visszautasítja a nagyfőnök ajánlatát..
Igazibol semmi izgalmas nem volt benne, egyszóval XAR VOLT!
Mugy meg amilyen jól megcsinálták a Grace Klinikában h belevonták Addison L.A.-es útját , épp olyan szinten sikerült elqurniuk a Dr. Addison első részét..
Alig pár szereplő (látszik h kicsi a költségvetés), zavaros történet, és igazibol izgalom nuku..
Se félhalott emberek akik mindjárt emghalnak, sé még épp emgmentik őket, se pedig mindenki mindenkivel kavar jelenetek, szal tényleg no izgalom.. A szinészek fosok, és ennyi.. Többbet nem tudok hozzáfűzni.
Most sztem ellépek egyet bringázni..
Csak elöbb meg kell foltoznom a bikeot, mert tegnap sikeresen belementem egy 70 es szögbe (a szám a hosszát jelenti mm-ben)
Szóval Zámolyról sétáltam egyet hazafelé..
Na megyek is.. Kell egy kis testmozgás.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr191989033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása