Ja, király vagyok...

2008.07.06. 22:28

Hát ez a main napom is igen fáradtan indult, mert amint látahttátok, tegnap este hajnal 3 kor még Grace Klinikát néztem.. Szóval apu keltett ma 9:45 körül.. :S :D
Olyan voltam mint a mosott fos.. :D (fisi-fosi weinie )
Aztán mára apuék szerveztek Laciékkal (szomszéd, a lövöldozős) kertipartit és ilyen elég zárt körű volt, ami alatt azt kell érteni h csak mi (Apu, Anyu, weinie) és ők (Laci, Timi, Szaszu, Gina(új kutyájuk) voltak.
Egész jól elvoltunk, már Lacival is egész oldottan tudok dumálni, nincs az bennem hogy milyen ciki, meg stb, mert ugye neki elég érdekes stílusa van, és sokszor elég kötözködős, nem feltétlenül direkt, csak neki ilyen a stílusa.. :D
Szóval gulyás főztünk. ("...hát az meg mi??? -Hát az olyan mint a csíkós...")
Elég jó lett... (Hát hiába, én felügyeltem hogy apuék mit tesznek bele..)

Délután volt itt mama is aminke örültem h átjött, mert mostanában nagyon jol elvagyok vele, sé tényleg jófej, de ugye a mai kómás napomnka nem tett jót, mert nem tudtam rá figyelni és ilyen asztalonfekvős bezsélgetésünk volt (..mugy ma mindneki ilyen volt.. ..nem tudom mi volt ma a levegőben..)
Szóvala hogy mama elment gondoltam bemegyek és az évadzáró SGH-ra alszom egy jót, de addigra meg elmúlt.. ..nem is értem hogy mulhat el az álmosság...???
Szóval mégse aludtam el...
Egyszer csak felkaptam a fejem hogy mivel már 3 napja rendszeresen eljárok bringázni este, igy talán most se kéne kihagyni. :D
De ekkor jutott eszembe hogy tegnap belementem egy 70 es szegbe, szal meg kell foltozni a gumimat, gonoltam hamar meglesz mert hát egy foltozás 5 perc.. ...aha.. ....ahogy az weinie gondolta.. :D
Szóval 30 perc bringa javítgatás után sikerült elidulnom és gyanusnak tünt h vlami nem klappol, de aztán nem eresztett, csak picit lapos volt, és igy nehezebb volt tekerni, meg ma végig szembeszél volt.. :D :S

Ja meg ugye mostanában dután 4-5-6-7 után már nem eszem mást csak gyümölcsöt és zöldséget, ugyhogy weinie igencsak fitt lesz. :D
Ja meg elhatároztam h arculatot váltok szeptemberre, de nem mondok semmmit majd meglátjátok.. :D
Na befejezem mert Andi mrá alig várja hogy kész legyen.. :D

-update-
Nem lesz új arculat mert Andi leszavazta. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr241989034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2008.07.06. 22:34:41

Én ma nem voltam kómás, pedig korán keltem! :O

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.07.06. 22:36:04

off ki mit vesz észre a blogon..? on

Andi 2008.07.06. 23:11:09

Ez ilyen mi a különbség a két kép között? És mondjuk 10db? Mert abban sose voltam vmi jó... :D

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.07.06. 23:14:26

nem, ez ilyen mit veszel észre a blogon, és 2db változás van.. :D

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.07.07. 10:08:26

Én a "Weinie blog" és a lábléc új betűstílusára tippelek :D Ezek a legfeltűnőbbek :D

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.07.07. 14:26:37

...a picsába. te túl jó vagy.. :D

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.07.07. 14:38:47

Ugyan már, csak szimpla figyelem :D Nem találok én meg sok mindent, most szerencsém volt :)

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.07.07. 14:39:19

Amúgy meg nem láblécre gondoltam, hanem élőlábra... Véglis mindegy, rájöttem, hogy mi az :D
süti beállítások módosítása