30s2m

2008.07.04. 18:54

Ma annyira unatkoztma h picit barangoltam Yummie blogján (oldalt megtaláljátok a linket) És felfigyeltem h nagy port kavart az oldalon a 30s2m.
Nem értem hogy egy egy képen hogy lehet 40-50 kommenten át veszekedni (lehet h én azért nem fogom fel mert nekem összesen nincs annyi olvasóm mint neki egy posthoz.. )
Szóval picit olvassatok bele (elég kb az első 5-10 komment)
http://yummie.hu/archives/2008/03/25/jared-a-got/
http://yummie.hu/archives/2006/09/02/30_Seconds_To_Mars/
A dátumok senkit ne lepjenek meg , a viták jelenleg is tartanak...
A dolog fő burítója az h Yummie ahogy kivettem elég negatívan áll a 30s2m-hoz ami hülyeség. Úgy értem nyilván mindnekinek megvan a kedvenc/unkedvenc, szóval véleménynyilvánítás szempontjából pont ilyen hülyeségnek tartom azt is aki egy viccesnek talált kép után blogháborút indít...
Nem tudom ti h vagyotk az emosokkal (már töbször előkerült a téma) de én tulajdonképpen semmilyen előítélettel nem vagyok velük)
Aszem az első iylen nagy emóbotrány a TH megjelenésével jött.. ..nekem pl velük sincs semmi bajom... ...meg aki utálja őket az is csak azért teszi mert a sok 12 éves csitri lány sikongatása jut eszébe róla, és az ugy tudjuk h nem egy szívderítő dolog..
Ez a fiuk is festik magukat dolod megint egy érdekes téma, ami megint csak ott dől el h ki milyen. Pl aki disco párti az el nem tudja képzelni h feketére festett körmök, sé fekete smink, és a rocker épp így nem tudja elképzelni magát rózsaszín pólóban és swarowsky fülbevalóval...
Néha youtubeon is látok kommenteket h épp egymást szidják a népek, úgy hoyg nem is ismerik se az előadót, se egymást (ezt csak azért irom mert ha pl utálok valakit és az pozitívan gondolkozik akkor én biztos h negatívan fogok, de itt még ez se merül fel mert nem si ismerik egymást)
Aztán ekkor felmerül a kérdés hogy ha annyira utálja a bandát, akkor mit keres a legnézettebb video kommentelői között.. ????

Azon is gondolkoztma már h manapság ki tudja megkülönbőztetni a különböző műfajokat..??? (Én nem, az tuti..)
Rock, emo, goth, hardrock, metal vagy a másik még kiismerhetetlenebb terep számomra: dance,trance,house, disco
Ha belegondolunk régen nem volt ilyen. Csak volt: pop, rock, hipi-hopi/rap, és disco. Ma meg dunát lehet rekeszteni a kb semmi eltéréssle nem bíró zenei tipusokból.
Félre értés ne essen nem akarok senkit megbánta h szerintem az ő általa hallgatott muzsika nem jó, vagy nem is létezik, csak ez a mai világ kezd kifordulni magából.
Pl térjünk csak vissza az emo-rock kategóriára.. ..mitől si emós az emós? ..hát igazibol senki nem tudja, csak szidja őket mert hát valakit mindig kell.. ..pedig emós, rocker egyre megy.. mindegyik üvőltős zenét hallgat, és feketében jár. Az egyik jobbra/balra fésüli a haját, a másik emg középre.. ..kb ennyi a külömbség..
Most jönne az h az emosok vagdossák az ereiket, de ez sem igaz.. ..ez is olyan kb mint a mikulás.. ..jól hangzik, de sok igazság nincs benne... ..nem tom ti hogy vagytok vele, de szerintem még egyikötök se látott vagdosós embereket (most felejtsétek el a weinie boy unatkozik postomat :D )

Még egy picit ehhez kapcsolódó dolog. A divat!
Yummie oldalán az is visszajött h "...minek szidod a festett pasikat..?, most ez a menő.." Hát nem tom. Ha én festeném amgam akkor nem azért mert menő akarok lenni hanem azért emrt önmagam akarok lenni. Nyilván ha az ember olyat lát ami neki tetszik akkor az nyilván követi... ...de úgy érzem hogy manapság már nem szimplán követésről szól a dolog, hanem arról h az a jó ha mindenki ugyan olyanba jár, és mindneki menő... ...pedig szerintem valaki attól lesz menő/egyedi ha nem a divat/tömegcuccokat hordja.
Nézz rám! Ugyan bohóc cipőm volt, és voltak is akik röhögtek érte, de én felvállaltam, mert azt mondtam h ez vagyok én! Ezért merek felvenni piros tornacipőt, pick jeles home made polót és egyeb őrültéseget.

De az egyediség a blogon is előjött pár hete. Aki blogger és már picit benne van az tudja/rájött hogy a blog nem attól blog h most én is menő vagyok mert van nekem. A blog magadnak van (nyilván ha egyszer internetes napló), azzal a külömbséggel h ehhez a barátaid is hozzászólhatnak ( + -) .
Szóval nem azon van a lényeg h van, és kb heti egy postot irsz, hanem azon h megnyitják és látják h ez a tied! Ezt ő csinálta! És ez róla szól!

Kezd picit hossszu lére nyúlni a dolog, de nem sajnálom. Szerintem sok érdekes dologról volt benne szó, és várom véleményetek h ki hogy gondolkozik mindezekről..
A blog értünk van! (..na meg értem..! )

Ps.: ez az utsó mondat úgy hangzott mint vlami toborzó beszéd vége.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr421989029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://www.ikrenyweb.extra.hu/blog 2008.07.05. 21:26:36

Hát elsőre mondjuk el sem olvastam addig mentem h yummie... és abbahagytam mert nemtom nekem vhogy nem jönnek be az ijen yummies témák... egyszerűen nem izgat... na mind1 másik: és szarok arra h pl ez meg ez a szám mijen stílus nem érdekel egyszerűen és nem csak azért mert bármit meghallgatok és am most nem mind1 h most az a szám trance vagy mi a fasz assetom h az mi :D de kit érdekel őszintén!! Másik emos zene az elvileg arról szól h fullon van érzelmekkel (emotion) de ez elég izmosan eltolódott a negatív érzelmek felé és ezért nem is hallgatom ha esetleg úgy van h még értem is a szövegét... De ha nem tudom nem fáj szaal ha nem értem akkor jöhet de am nem vok kíváncsi arra h kinek mifaszér vinnyog a szíve... ie kapcs: ma kb 4szer hallottam odavissza Aoldal Boldal 1 cd-t és hát tele volt ijen hát mondjuk disconak, szal ijen zenével is és hát ugye az ijen fiatalcsaj énekli nem különösebb tehetséggel de kb van neki 120 számuk abból 121 szerelemről szól... Hány bőrt lehet még lehúzni erről a témáról dalszöveg szinten??? megint másik a blogdologgal kapcsolatban igazad van, és nekem is csak azért nincs külön mert nem mindig tudok postázni és akkor meg a heti 1-2 lenne (lsd fentebb a postban). Hát a komentem is hosszúranyúlt... :)

Gerely · http://www.ikrenyweb.extra.hu/blog 2008.07.05. 21:36:13

Látom szép tempóban újítasz pl ez a nézettségarányos kategória lista zsír, na meg a szlájsó is faxa :D
süti beállítások módosítása