Ma leszedtem a transformerst, amit ugyan már láttam dvd minőségben és tlaán ez az első alkalom hoyg csalódtam.. :D
Komolyan mondom egyszerüen xar volt. A video minősége természetesen nagyon jó volt (ha 13gb akkor mondjuk legyen is jó..) ...de a hang az valami xar volt. 2 nyelvű volt, az eredeti hanggal nem is volt gond, de a hozzácsatolt magyar az nagyon xar volt. Sztem kb a dvd-s verzió alól kiszedték az 5,1 et és csak berakták ac3-ban a HD alá..
Egyrész pl a beszéd is egyforma hangos volt, meg pl ha felrobbant egy fél katonai bázis.. ..eddig pont azért szerettem a HD-t emrt a hangot is faxán megcsinálták (ellentétben a dvd-vel) erre most amitől jó volt pont azt qrják el rajta..
A másik dolog meg a szinkron.. ...hát aszondják h mi jók vagyunk szinkronból, de ez valami nevetséges volt.. ...ha angolul néztem akkor ott nem tünt fel a sok handzsabandzsa között az optimusz prájm ( :D ) meg álcák, meg ilyenek, meg pl örökszikra...
De itt nagyon fostalicskán jött ki.. kb ugy lett megcsinálva a szinkor h angol felirat be egy online fordító progba, és akkor azt aláolvasták... :S Szóval tök hülyén vetten ki magát h épp nagyon durva akció van és akkor tényleg ugy érzed h a sportszelet már megindult a gatyába és akkkor ilyen "apu, kezdődik..." kategóriás ovisszöveggel elrontják... ...komolyna mondom akkor inkább sipolták volna ki a hülyeségeket, de így nagyon  tré volt..
Apu már itt röhögött h mi ez  a "mese" ..???
Meg azon voltma picit kiakadva amit ugye mondtam hogy a hangszínt összenyomták és a suttogás, meg a bazi űberbrutál robbanás között volt kb 5dbel külömbség.. :S
Hirtelen ennyi..
Majd még irok.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr181989025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása