weinie sound magic

2008.06.29. 21:07

Ma rádöbbentem a Wanted elsése közben (na meg mikor anuy becsapta az ajtót) hogy nekem a gépen van elvielg belül olyan hogy front panel audio connector :D
Magyarul annyi h előlaphoz ajánlott kimenő audio csatlakozó :D
Meg is lestem gyorsan az alaplap leírásást és meg is találtam amit kerestem és gyorsan szereztem/találtam itthon hozzá alkatrészeket szal gyorsan építettem egy 10pin to "jack" (igen, egy rész hozzám vezető kábelt, másrészt mint jack dugo aljzat)
Ez mindenkinek jó, mert így anyuék is  nyugisan tudnak tv-zni, még akr is ha mondjuk tombolni akarok mondjuk egy kis Linkin Parkra, vagy új kedvencemre: Avril-re :D
Másfelől mivel ugye szilikonos fülessel hallgatom a gépből közvetlen jövő jelet, ezért a minőség egyszerüen isteni, messze alázza az mp3-am, de megkockáztatom hogy iPodot is.. :D
Na meg ugye külön szabályozható az 5.1 meg ennek a hangereje, szal lehet azt is h mind2 szól, vagy csak ez/az :D Szóval tök jó.
Hiába..., űgyes gyerek ez a weinie :D
Az egyedüli dolog ami zavar benne az h nem halom a külvilágot a szilikonos füles miatt. Mondjuk az nem érdekelne ha anuy rikácsolna, de az pl kifejezetten zavar hogy nem hallom a billentyűzetem hangját ahogy lenyomom a gombokat.. :D
Bele kell jönnöm.. :D
Na meg nem szaad elfeljtenem a jack dugót sem, mert mondjuk ha fisi-fosi van (cifra) akkor nem pattanhatok csak úgy fel, mert ugye be vagyok dugva.. :D "I'm on the network" :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr971989016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.06.29. 21:07:39

ma már ez a 6. postom.. ..lehet h pihenni kéne picit..? :D

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.06.29. 22:30:01

picit nagyok lettek a smilik ugy nézem.. :S hellyea huhuhu

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2008.06.29. 23:33:14

"de megkockáztatom hogy iPodot is.. " azt biztos nem... :P
süti beállítások módosítása