Design Day

2008.06.29. 20:08

Nem tom ki kinek a blogját szokta olvasgatni de ahogy látom, aztán lehet h nem az én bahatásomra, de mindenki nekiállt lecserélni a régi designokat. Pedig én elvileg tényleg enm úgy indultam hogy most aztán havi váltás lesz, csak a másikkal volt bajom, szal én azért váltottam volna inkább egy ajaxosra, de aztán azzal még több volt a gond, szal végül ezzel állapodtam meg  :)
Szóval lényeg a lényeg, tetszik mindegyik, de én személy szerint azoknak akik most, avgy tervezik a jövőben a cserét, azt ajánlom hogy ne a designt nézze, mert az egy formázható dolog, hanem inkább arra figyeljen hogy milyen tulajdonságai vannak a skinnek, mert ha az nem jó akkor azt csak php/html-ben lehet orvosolni, amihez nekem személy szerint nem fűlik a fogam(, meg nem is nagyon értek hozzá), szal én azt mondom h lessetek ki egy designt jó tulajdonságokkal és egy olyna skinnel ami mondjuk nagyjábol tetszik, ezt csak leszeded, és  aképeket úgy photoshoppolod át/painteled (én paintel is jó eredményeket szoktam elérni, pl : ez a design is paintes action) ahogy akarod. És inkább arra menjetek rá h a TI blogotok legyen, és egyedi legyen!
Ne csak azért legyen szép mert valaki ezt elötettek már szépen megirta ídőt nem sajnálva, hanem azért legyen szép, mert látszódik benne h te is dolgoztál vele.. :D
Mugy akinél eddig láttam a cseréket azok: Patrik, Joccee

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr451989015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyweb.extra.hu 2008.06.29. 21:53:40

Én is gondolkodtam egy cserén, de nem találtam egyelőre nekem tetsző kinézetet. Amúgy írtál, hogy alakítsak a header részen. Bővebben? Egy új kép esetleg? :D
süti beállítások módosítása