Ma reggel mikor újra inditottam a gépet, még minden faxa volt és ahogy próbáltam volna irni a billentyűzettel, rögön lefagyot és az istennek se csinált semmit..
Nem nagyon voltam para mert május végén még csináltam egy acronis ture image ghostot, amin minden megvolt, szal telepítés elöt még meglestem az ujdonsült letöltésemet: Spiderman triology pack 1080px hd! Wáhhhh! :D
Naggyon durva.. Mondjuk alig birja a gépem, szal minden mást le kellett állitanom, de végül már a hang sem késett alatta.. :D Szóval kijelenthetem h a fullhd is fut :P :D
Ezek után jött a winfos reinstall ami picit befosatott.. :S
Még soha nem használtam ezelött az acronist szal fostam h mi lesz ha nem jó, emrt akkor kb 2-3 óra mire mindent visszapakolok.. :D
Előszőr természetesen nem ment, dosba kilépett és a visszaállitás felénél és lefagyott... :S
Na mondom most se winfos, se bootolhato lemez.. :S ..de aztán megoldottam és 9 és fél perc alatt feldobta az egész partíciómat a dvd-ről.. :D
Jelenleg az legnagyobb gondom h egy hónap altt kb 20-30 számot adtam hozzá a winamp válogatott playlistemhez és azt nem tudtam lementeni, szal most még vadászhatom a számokat.. :S

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr341989002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása