Lazuás, meleg...

2008.06.23. 19:06

Ez a nap egész jól indult és nem is lett sokkal rosszabb...
Kb 9:30 fele keltem és mivel este is 20-23 fok volt ezért reggel egy gyors zuhannyal kezdtem.
off
nem tom ti hogy vagytok vele, de ebben a hőségben van úgy hogy napi 2-4-5* zuhanyzok.. :S
on
Szóval reggel jött Gergő akivel már tök régen találkoztam , és most kidumáltuk az össze ribancot, és buzit szal elvoltunk.
Picit unatkoztunk, szal 2 db film lett a vége.. Na emg közbe hoztunk hullámból pizzát.. :D

Most meg megyek futni Adrival, majd ugy fél óra mulva.. :D Kiváncsi vagyok h a 7:30 as kezdésből mi lesz.. :D
Ma beüzemeltem a lenti ventillátor is mert olyna meleg van h simán ülésben is meg lehet halni/izzadni..
Mi ugye nem vagyunk millerék, szal no légkondi, ugyhoyg marad az óránkénti zuhanyzás.. :D
De most már cseles vagyok (Watta chel :D )és álltalában bevizezek egy kendőt amit a hátamra teritek és így nincs melegem, elrgo no izadság, ergo jokedvem van és még hűsit is.. :D
A gépen is figyelhető a meleg, mert ugye vannak ilyen figyelő programjaim amik szemmel tartják a gép hőmérsékletét, és így látom hogy hogy dolgozik stb.. Szal eddig a normális üzemi hőmérséklet a vinyónál pl: 36-38 fok volt.. ami még elmegy.. most meg 40-42 fok ami már kezd aggasztani.. a mérő si sárgával jellöli zöld helyett.. :S
Na ennyi mert mennem kell..
Várom a kommenteket! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr531988996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lisztes 2008.06.23. 19:21:46

Dani, hát a 40-42, sőt az 50 fok is még optimális egy Winyónak. Ez típustól függ...a samsungok általában halkan mennek de jobban melegszenek, szal ne izgulj 60 felett kell kicsit lehűteni addig no para. Amúgy meg nekem is kivan a pöcsöm a hőségtől :O , na légy jó, jó futást te szívtipró! =)

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.06.23. 19:58:44

samsung hdjj160 as van. (160 gb a gyengébbek kedvéért..) És nem is az h parázom, csak azért meglátszik a winyón is h meleg van.. :D Ne szivasson már mindenki a szivtiprósággal.. :D Mióta Adrival futok már Cinkyn is észrevettem hogy rossz szemmel nézi, szal itt szeretném tisztázni h SEMMIT NEM AKAROK! EZ HOBBY, NEM MÁS! (A futásra értem, nem Adrira.. :D )

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.06.23. 23:06:05

..picit utánna lestem a hdd problémáknak, és találtam.
süti beállítások módosítása