Frei és LP

2008.06.22. 22:31

Ez a post is elég hosszúra nyúlt szal akinek van kedve rólam olvasni (nyilván ezért jöttél ide)az olvassa el :D
Van szó Frei dossziéról, zenéről, Cinkyről és mai bringás mókáról..
Elől járóban a zene... :D
Na itt van a tegnapi LP muzsika: Linkin Park - Lying from you...

Ma találtam egy dvd-t amire még anno kiírtama  Frei dosszié egy korábbi részét, és ma pont volt egy szabad órám mikor nem tudtam magammal mit kezdeni és meglestem.
Nem tudom hogy ti hogy vagytok vele, de én nagyon szeretem azt  a sorozatot mert nagyon szemmelláthatóvá teszi az olyan dolgokat amelyeket egy normál/hozzá nem értő ember esetleg észere se venne.
Magyarországra ez nagyon jellemző hogy mindent elhallgatnak, de az  kb élőben közvetítik hogy Győzike épp kivel csalja Bea asszonyt..
Szóval mivel ennyire tettszett a dolog ezért rá is kerestem torrent oldalon hogy van e esetleg még, de akik hozzáértők azok azt is tudhatják hogy idén nincs Frei dosszié csak 2009 -től lesz megint...
Nagy bánatomra mindegyik torrent csak 1- 1seederrel volt, és szinte biztosra vettem hogy azok a seederek is kb 3kb fogják felfelé nyomni de hála istennek 350k val süvített mindegyik... :D

Más #2
Ma elvoltunk Cinkyvel egyet tekerni, ha már tegnap nem jött össze, és én azt vártam hogy ha most felemelem az ülésem akkor majd biztos jó lesz.. ..aha.. ..persze...
Szóval ülés felemel, de az egyébként is alacsony váz miatt, ez sem volt elég és a combom így sem volt vízszintes, szal megint csak szívás... ...rá kellet döbbennem hogy igen csak eltunyultam.. :S
Visszafelé beújítottunk Cinkyvel egy új taktikát, mert mentségemre legyen mondva ő is elfárad.. :D
A lényeg az volt mint Lanceék a tour de francon, hogy egymás mögött mentünk és fogtuk a szelet... Kilóméterenként váltottunk ami pont jó is volt, mert kb mindenki 2-3 percet szenvedett a szembeszélellel és addig a másik csak hawaiiozott.. :D
Sikerült összehoznunk 40 050 m-t, 630 kcal égettünk el fejenként, és mindezt 1:40 alatt..
Ez a nap egész jól sikerült a meleget leszámítva... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr211988994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.06.23. 00:44:37

ja és ajaxos a komment postolás is.. :P

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.06.23. 01:11:05

na most már tényleg jonak kell lennie az ajaxnka

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.06.23. 01:11:19

és azért se jo baxameg!
süti beállítások módosítása