Most keltem fel de már most ideges vagyok..
Apura is, mert tegnap még engem baxott le h mi az h én nem baxtatom anyut h legyen rend.. Szal amiért eddig anyunak, kellett volna kapnia (de nem kapott mert apu túl nyuszi ahhoz h anyut lebaxa) szóval most azt is rajtam veri le..
A végén még én leszek azért a hibás mert anyu kupit csinált..

A másik meg..
Na mondom h apu örüljön a fejének, majd ma pakolunk de. anyuval, erre megyek ki anyu nagyon pakol össze..
Már alapból érdekes volt h beteg, vagy mi a fax baja van, mert egyedül nem szokott összepakolni.. :S
Szóval kiderült h jön vlami nő aki angolozni fogja tanítani.. Ami jó, meg tök jo lesz h ő is tanul, csak mi erről semmit nem tudtunk..  ... ami meg már nem olyan jó..
Úgy értem ennek biztos van anyagi vonzata.. És ahogy anyut ismerem nem a legolcsobbat kereste meg hanem amelyiket a hülye barátnői ajánlották (mindegyiküknek saját boltja van, szal képzeld el h mennyire "szegények" lehetnek..)
De már előre látom h azt fogja mondani: "... de ezért nem kell fizetni, mert ez iylen határőrségi továbbképzés.."
De mint tudjuk a határőrséget most vonták össze  a rendőrséggel, és mivel eddig se volt egy qva kanyijuk sem, nem hiszem h pont most adnának minden dolgozójuknaka nyelvi továbbképzést (azért mondom h mindnek mert anyu egy kis senki, a leg leg leg aláján van a rendszernek, talán a takaritónő az aki xarabb nála.. Szal nem hiszem h mindenki kapna most ilyen INGYEN angolt..
Szóval érdekes modón ha valki kivülállo jön akkor nagy rendnek kell lennie, de ha ismerősők akor ők nyugodtan láthatják h kb egy putriba lakunk..
Ha apu nem lene ilyen nyomi (bexari) akkor én már rég kiszortam volna minden szart a helyében.. Mégiscsak ő az úr a háznál (neki kéne lennnie..)
Az meg mégis csak fura ha én parancsolok rá a saját anyámra, de már érik bennem h egyszer elmondom kerek perec neki h mi  a tényállás.. :D

UPDATE:
Mint kiderül anyunak sikerült egy kamu nyelvsulihoz beregelni, és természetesen a szerződés elolvasása nélkül aláírt velük..
Én picit utánna lestem Gugli barátom segítségével és természetesen ugye nincs is ilyen suli, de még ilyen cég sincs..
Szóval volt kavarás..
Rögtön telefon, h szerződésbontás.. de a szerződés meg cselesen van megfogalmazva szal a tk rendelési pénzt (25e) azt már bukta.. Másrészről anyámnak is ennyi esze van: 1, nem olvassa el a szerződést..
2, 25e forint 2 tk re..???? Nem sok az egy pöttyet???? Nekem az egész éves tkveim 16 alatt vannak...
Szóval ovlt kavarás... És mint ahogy gondoltam apu nem tudott róla semmit..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr181988983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lisztes 2008.06.18. 13:46:14

Dani mikor tanulsz már meg végre írni???

Csoki 2008.06.18. 19:53:52

Most fogadjunk az idegességre fogja fogni h nem tud írni!:D

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.06.18. 20:56:18

..én egyedi vagyok, és én legalább irok postot nem úgy mint egyesek.. :P :D Másfelől nem tudom miről beszéltek.. :D

Andi 2008.06.18. 21:55:19

Hát igen...

weinie4 · http://jackieblog.extra.hu 2008.06.18. 22:38:11

ez most mire hát igen..? hát igen, tényleg xarul irok, vagy hát igen , én tényleg sürübben irok postot.. ???

Gerely · http://www.ikrenyweb.extra.hu/blog 2008.06.18. 23:03:46

Nembaj Dani a kisvadföldben volt egy ide illő poén de nem írom le ermt így szar lenne ls megin én lennék a gyökér mer mások nem értik szal megin írtam pár sort a nagy büdös ló**szért :D -szerkesztve-

Andi 2008.06.19. 19:51:07

Hát igen,,,mindenre...
süti beállítások módosítása